گاریدو یک سروگردن از فوتبال ایران بالاتر است/ پرسپولیس فقط یک نگرانی دارد

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی ای که در لیگ اسپانیا تجربه کسب کرده قطعا می تواند به پرسپولیس کمک کند و باید به او زمان بدهیم و زود قضاوت نکنیم تا بتواند کارش را به خوبی انجام دهد.

بهادر عبدی وی در گفت و گو با میزان گفت: برنامه اصلاً مهم نیست، زیرا باید فارغ از برنامه و برنامه مسابقات، در فصل آینده بازی های سطح بالایی داشته باشیم و باید با همه تیم ها بازی کنیم. مسابقات آتی را با برنامه ریزی مناسب و آمادگی بهینه برای بازیکنان دریافت کنید.

وی ادامه داد: با توجه به رفتن بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار قطعا غیبت آنها را در تیم احساس خواهیم کرد. مدیریت باشگاه تا کنون تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین افراد در خدمت تیم باشند. جذب بازیکنانی مانند علیپور و احمدزاده و حضور بازیکنان موثری مانند گلسیانی قطعا روند رو به رشد تیم را حفظ خواهد کرد. این بخشی از نقل و انتقالات است، مسئله اصلی جذب بازیکنانی است که می توانند در هر بخشی از زمین موثر باشند.

استخدام یک دروازه بان قابل اعتماد می تواند پایان خوبی در نقل و انتقالات باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص تعیین دروازه بان مطمئن اظهار داشت: انتخاب یک دروازه بان مطمئن می تواند پایان نقل و انتقالات پرسپولیس باشد. مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد و در کنار او یک دروازه بان به نام داریم امیر رفیعی ما بازیکن بسیار باکیفیتی داریم که در آکادمی بالیشپان آموزش دیده است و مطمئناً فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی افزود: به نظر من دروازه بان های پرسپولیس باید سال ها تجربه کسب کنند و قطعا باشگاه یک دروازه بان با تجربه به اندازه … علی رضا بیرانوند بالابر را جذب می کند تا با او تجربه کسب کند. پرسپولیس از معدود تیم هایی است که هدایت آن در دستان دروازه بان است و بیشتر اوقات دروازه بان تیم را به جلو می خواند و نقش بزرگی ایفا می کند.

بازی نکردن در ورزشگاه آزادی یک نگرانی بزرگ است

عبدی با بیان اینکه سرمربی لیگ سرخ از نظر فکری سر و گردن بالاتر از لیگ ایران است، گفت: اردوی ترکیه نقش عمده ای در آماده سازی بازیکنان برای فصل آینده خواهد داشت. خدا را شکر با کادر فنی لیگ اسپانیا در صدر لیگ خواهیم بود. یک مربی با تجربه در لالیگا قطعا می تواند به پرسپولیس کمک کند و باید به او زمان بدهیم و آنقدر زود قضاوت نکنیم که نتواند کارش را به خوبی انجام دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکلی که پرسپولیس در فصل آینده با آن مواجه خواهد شد عدم میزبانی از رقبا در ورزشگاه آزادی است و قطعا این موضوع کار را برای سرخ پوشان سخت می کند زیرا جو ورزشگاه آزادی به نفع خود بود. پرسپولیس و به نظر من بازی در این ورزشگاه برای شاگردان گاریدو انگیزه ایجاد کرد، این یک نگرانی بزرگ است، هرچند بقیه مشکلات از نظر جذب و آماده سازی بازیکنان قابل حل است.

آنها هنر بزرگی برای بدبخت کردن باشگاه ها دارند

وی در خصوص تصمیمات فدراسیون فوتبال که اغلب با هزینه باشگاه ها گرفته می شود، گفت: در سال های اخیر هر اتفاق و تصمیمی مانند سقف قرارداد بیشترین تاثیر را روی هواداران داشته است. و باشگاه در سال های اخیر تصمیمی وجود نداشته است که هواداران به این خوبی درباره آن صحبت کنند و به عنوان تصمیمی که به نفع فوتبال باشد به یاد داشته باشند. تصمیماتی که توسط افرادی گرفته می شود که قبلاً هرگز ورزش نکرده اند و نمی دانند چه چیزی برای فوتبال خوب است. آنها در بدبخت کردن باشگاه ها هنر فوق العاده ای دارند.

عبدی اضافه کرد: یک سال می گویند مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود، سال بعد تاریخ مسابقات را تغییر می دهند و سال دیگر می گویند باید با سقف بازیکن خریداری شود. متأسفانه این تصمیمات از هیجان مسابقات کاسته و حالا ورزشگاه آزادی را از هواداران مغرب زمین دور کرده است. کسانی که این تصمیمات را می گیرند باید کمی از اتفاقات روز جهانی فوتبال یاد بگیرند و در تعمیر استادیوم سانتیاگو برنابئو که بازسازی آن کمتر از دو سال به طول انجامید الگو قرار دهند.

در لیگ برتر ایران مربیان مربی تلفنی هستند

وی در این خصوص ادامه داد: بازی در ورزشگاه آزادی کمترین حق هواداران مغرب زمین است و با توجه به اینکه برگزاری دیدارهای این دو تیم در ورزشگاه آزادی محل نوستالژی است، باید در تصمیم گیری ها کمی دقت کنند. تیم های آسیایی به دنبال خرید ترشتگن و لواندوفسکی هستند و ما همیشه سعی می کنیم بازیکنان دسته دومی را بخریم که بعداً باعث شکایت مالی می شوند، امسال در مسابقات لیگ الیت شرکت می کنیم و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق افتخار کنیم. و خدای ناکرده شرم آور باشد.

مربی آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس به چند دهه عدم حضورمان در المپیک اشاره کرد و گفت: این مشکل ریشه ای است و در گذشته نتوانسته ایم در المپیک در رشته فوتبال تیم داشته باشیم. چندین دهه. در لیگ برتر ایران حداقل 30 درصد مربیان از طریق تماس تلفنی آموزش می بینند و مکانیزمی برای انتخاب مربی شایسته و حرفه ای وجود ندارد. برخی از بازیکنان کلیدی چندین سال است که تیم ندارند و در نتیجه به بیراهه می روند.

در زندگی خصوصی فوتبال ایران هرکس بهترین رابطه را داشته باشد مربی می شود

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی برخی از مربیان پس از سال ها فشار یک شبه مربی تیم ملی امید می شوند باید منتظر چنین روزهایی هم باشیم. در همه کشورها حقوق و مزایای مربیان درجه یک با تیم امید تفاوتی ندارد، علاوه بر این، هر دو مربی کیفیت یکسانی دارند و به یک اندازه ارزش دارند، اما شرایط فوتبال ایران مثل یک زندگی خصوصی بود که هرکسی یک رابطه بهتر می تواند آموزش دیده شود. این چرخه سال به سال ادامه خواهد داشت و متاسفانه با این وضعیت که هیچکس به فکر فوتبال نیست، سال به سال بدتر خواهیم شد. تنها راه نجات فوتبال ایران انتخاب افراد متخصص و مفید است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *