اولین تصاویر بازیگران «سراب» رونمایی شد

تبلیغات بنری


همزمان با ارائه نمایش آیینی مذهبی «سراب» اولین تصاویر و گریم بازیگران این اثر رونمایی شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی پروژه، همزمان با اولین روز نمایش سریال سراب به کارگردانی و تهیه کنندگی سید محمد جواد طاهری، اولین تصاویر از بازیگران این اثر رونمایی شد.

این نمایش به نویسندگی سید حسین فدایی حسین از امروز یکشنبه 16 مرداد در تالار الوحده پخش می شود.

رونمایی از اولین عکس های بازیگران
نمایش سراب با همان شرایطی که برای اولین بار در سال 1381 اجرا شد و امروز پس از گذشت 20 سال دوباره در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در پایان این نمایشنامه آمده است: «کسی که مشک می دهد صادق نیست، بلکه آن که مشک می دهد صادق است». کسی نیست که شمشیر بدهد…»

در «سراب» مرجان آقا نوری، مجید امیری، محمدرضا حیدری، کرامت رودساز، کوروش زارعی، کوروش خوری نژاد، میچم موسویان، داریوش نصیری و رحیم نوروزی به ایفای نقش می پردازند.

رونمایی از اولین عکس های بازیگران
این نمایش جدیدترین اثر مرکز هنرهای نمایشی در حوزه هنری با مشارکت بنیاد رودکی است که به داستان اجرای امانت شمر حضرت عباس (علیه السلام) از 16 تا 25 مرداد ساعت 20 می پردازد: 00 و بعد از آن تا 27 مرداد هر روز ساعت 18:00 در سالن.

علاقه مندان به تهیه بلیت این نمایش می توانند از طریق سایت تول نسبت به رزرو بلیت اقدام کنند و یا با شماره تلفن 09194390696 تماس بگیرند.

رونمایی از اولین عکس های بازیگران
از دیگر بازیگران سراب می توان به طراح نور: رضا خدرایی، طراح صحنه و لباس: مذگان عیوضی، طراح صحنه: سید محمد جواد طاهری، طراح صحنه: حسین طاهر بخش و طراح گریم: بهمن صانعی اشاره کرد.

رونمایی از اولین عکس های بازیگران

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *