افزایش ۲ درصدی تردد بین‌شهری در خردادماه امسال

تبلیغات بنری


رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند حمل و نقل، تردد وسایل نقلیه در خرداد ماه امسال در جاده های بین شهری کشور 2 درصد افزایش یافت.

یورنا – بر اساس اعلام سازمان حمل و نقل زمینی و راهداری کشور، منصور فخران رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در خرداد ماه امسال 68 میلیون و 871 هزار و 862 وسیله نقلیه بین استانداری ها تردد به ثبت رسید که نشان دهنده افزایش 2 درصدی است. نسبت به سال گذشته مدت مشابه پارسال.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای سبک در خرداد ماه امسال نسبت به سال گذشته 3 درصد و نسبت به ماه قبل 2 درصد افزایش داشته است، افزود: بیشترین افزایش تردد خودروهای سبک در خردادماه نسبت به سال گذشته مربوط به هرمزگان است استان لرستان 22 درصد و سیستان و بلوچستان 18 درصد کاهش داشته و بیشترین کاهش تردد در استان های گیلان و یزد هر کدام 10 درصد و کردستان 7 درصد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: حداکثر تردد بین استانی در روز دوشنبه 23 خردادماه 2 میلیون و 642 هزار و 41 دستگاه خودرو مصادف با تعطیلات نیمه خرداد و حداقل تردد بین استانی در روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 2 میلیون و 32 هزار دستگاه است. 878 خودرو تکمیل شده است.

وی افزود: در این مدت با توجه به پلاک های ثبت شده توسط دوربین های پلاک خوان، مقصد سفر حدود 53 درصد از خودروهای تهرانی و البرزی ها به استان های قزوین، مازندران، قم، مرکزی و اصفهان بوده است. و مبدأ سفر نیز برای حدود 78 درصد از استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، گلستان و اصفهان به مازندران ثبت شده است و حدود 67 درصد پروازهای استان های تهران، البرز، مازندران، قزوین و اردبیل در این استان به ثبت رسیده است. استان گیلان.

فخران درباره تغییرات تجمعی سه ماهه جاری گفت: در سه ماهه اول امسال تردد خودروهای سبک و سنگین 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است 6 درصد و تردد وسایل نقلیه سنگین 1 درصد کاهش نشان داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *