پیام وزیر فرهنگ به نخستین رویداد استارت آپی فیلمنامه‌نویسی

تبلیغات بنری


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به رویداد سناریوسازان اول گفت: برگزاری این رویداد گامی مهم و موثر در راستای حمایت از نویسندگان مستعد و ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظرات و تجربیات بدیع برای سینمای محترم است. جلگه.

یورنا – محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نگارش فیلمنامه النفرین به اولین رویداد نامه ارسال کرد.

متن پیام الاسماعیلی به شرح زیر است:

در وسعت اقیانوس خیال، بر فراز آسمان بیکران، جایی که تخیل و واقعیت در هم می آمیزند، داستان جدیدی آغاز می شود. داستانی که توسط قلم های خلاق و ذهن های خلاق ترسیم شده است.

این نوآوری که همچون نفسی تازه در دشت های خلاقیت و نوآوری است، فرصتی ارزشمند برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوان و خلاق در عرصه فیلمنامه نویسی و تعهد و تلاش پارک ملی علم نرم است. فناوری ها و صنایع فرهنگی برای ارتقای کمی و کیفی هنر سینما در کشور عزیزمان ایران به ذهن متبادر می شود.

فیلمنامه‌نویسی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی و اساسی صنعت سینما، نقش مهمی در انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و هویت جامعه دارد. این هنر بزرگ با استفاده از خلاقیت و نوآوری می‌تواند داستان‌های شگفت‌انگیز، الهام‌بخش و تکان‌دهنده‌ای را به تصویر بکشد که نه تنها مخاطب محلی، بلکه جهان را نیز تحت تأثیر قرار دهد و پیام‌های ارزشمند فرهنگی، انسانی، مذهبی و انقلابی را به گوش جهانیان برساند. اهمیت فیلمنامه در این است که به عنوان بستر مادی هر فیلمی می تواند مسیر، جهت هنری و محتوای آن را تعیین کند و از این رو باید به این حوزه توجه ویژه ای داشت. ماهیت نوآورانه (در حال ظهور) این رویداد نشان دهنده رویکرد جدید و مترقی برای کشف و حمایت از نویسندگان با استعداد و خلاق است.

شکی نیست که با استفاده از فناوری های نوین و ایده های خلاقانه می توانید تحولات چشمگیری را در صنعت سینما ایجاد کنید و زمینه ساز رشد و شکوفایی این هنر ارزشمند شوید.

برگزاری این رویداد گامی مهم و موثر در جهت حمایت از نویسندگان مستعد و ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظرات و تجربیات بدیع اساتید محترم سینما می باشد.

ضمن تبریک اولین رویداد فیلمنامه نویسان، از همه شرکت کنندگان، شرکت کنندگان و حامیان این رویداد صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و برای همه آرزوی موفقیت، پیشرفت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *