ستاد اربعین استان تهران معین ایلام در خدمت رسانی به زوار است

تبلیغات بنری


جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: ستاد اربعین استان تهران به زائران حسینی (علیه السلام) خدمات رسانی می کند.

یورنا-به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسن نایبی در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان تهران از ارائه خدمات، برنامه ریزی و اجرای اقدامات بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده برای این ستاد خبر داد.

جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه استانداری تهران نمایندگی استانداری ایلام در ستاد اربعین است، با توجه به خدمات رسانی به زائران حسینی، گفت: کمیته زیرساخت اقدامات لازم را برای تسهیل سفر و ارائه خدمات انجام می دهد. به بازدیدکنندگان زائران در داخل مرزهای کشور

نایبی افزود: خدمات رسانی به زائران اباعبدالله از تهران آغاز و به تهران ختم می شود، بنابراین تمامی نهادهای ذیربط از جمله ایستگاه های اتوبوس، فرودگاه ها، شهرداری ها و… باید در مسیر رفت و برگشت با ستاد اربعین همکاری کنند.

وی تاکید کرد: موضوع اصلی ما این است که همه ایرادات و ضعف هایی را که مردم در چهل سال گذشته با آن مواجه بوده اند بررسی و در این جلسات برطرف کنیم.

جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اقدامات خوب فرهنگی و خدماتی در سالن السلام فرودگاه امام از جمله تامین فضای پارکینگ مناسب و ایمن، خواستار حضور نماینده این فرودگاه در جلسات از سوی ستاد مرکزی اربعین استان تهران شد. ستاد اربعین.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *