بازگشت شبکه یک به «سرزمین اجدادی»

تبلیغات بنری


فیلم سرزمین پدربزرگ و مادربزرگ من توسط 25 صداپیشه در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و اطلاع رسانی بین الملل سیما دوبله شد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی و رسانه نوین معاونت سیما؛ این فیلم درام آمریکایی در سال 2023 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مدیر دوبلاژ این فیلم علی رضا باشکندی و صدابردار سعید عبدی است. رضا آفتابی، بابک اشکوبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزوی، علی بی محمدی، محمد طحانی، حسین خداداد بیگی، نفیسه زاغکانی ها، لادن سلطانبنه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، فتاحیم، فتاحیم، پریا. محمد. صمصامی، مهسا عرفانی، فاطمه غزنوی، حسن کاخی، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، علی حمید مومیوند، آزیتا یاراحمدی، روزتا یاراحمدی و علیرضا پشکندی صداپیشگان این اثر بودند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: دولت آمریکا با عبور از یک خط لوله نفت در منطقه ای متعلق به قبایل سرخ پوست، باعث تخریب قبرستان باستانی و آلوده شدن آب آشامیدنی آنها شد از گورستان باستانی نتیجه اعتراض آنها را برانگیخت و یک خبرنگار وارد ماجرا شد تا برای دولت آمریکا خبری تهیه کند، اما رفتار هندی ها رویکرد او را تغییر داد و شروع به افشاگری کرد.

این فیلم الهام گرفته از واقعیت است و حول اعتراض سرخپوستان آمریکای شمالی به ساخت و ساز در زمین هایشان می چرخد. فیلم این داستان واقعی را به درام و داستان تبدیل می کند و مخاطب را نیز با خود همراه می کند. این فیلم برنده شد و نامزد 6 جایزه فیلم ملی هند شد که برای تولیدات مربوط به سرخپوستان آمریکا تعیین شده بود.

شبکه یک مسئولیت نظارت بر این اثر را بر عهده گرفت و پس از طی مراحل تایید، ترجمه، ویرایش و دوبله، این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *