آماده‌سازی مرز ریمدان برای استقبال از زائران اربعین حسینی

تبلیغات بنری


رئیس سازمان حمل و نقل زمینی و تنظیم راهداری در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان و در بازدید میدانی از مرزهای رمضانی از آمادگی این مرزها برای پذیرایی از زائران اربعین خبر داد.

یورنا – به گزارش وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، داریوش امانی با اشاره به افزایش چشمگیر تردد زائران پاکستانی از مرز رمضان در سال گذشته، گفت: امسال نیز پیش بینی می شود استقبال گسترده ای را شاهد باشیم. زائران این مرز

وی افزود: سال گذشته نزدیک به 48 هزار زائر از مرز رمضان تردد کردند و بر اساس این آمار اقدامات گسترده ای برای بهبود زیرساخت های این مرز انجام شد و یکی از مهمترین اقدامات بازسازی راه دسترسی به مرز است. که در سیل اخیر که شاهد آن بود آسیب دید.

امانی افزود: پروژه احداث باند دوم این جاده که از سه سال پیش آغاز شده است، پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان سال 1404 هجری شمسی به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان ترافیک و حمل و نقل زمینی با تاکید بر اهمیت زیرساخت های جاده ای در تسهیل تردد زائران گفت: با توجه به حجم بالای تردد از این مرزها، طرح جامع گذرگاه مرزی رمضان نیز در سال گذشته به تصویب رسید و آن اجرای این پروژه در نیمه دوم سال جاری آغاز شده است.

لازم به ذکر است در این سفر که با حضور معاون اداری و توسعه منابع و جمعی از مدیران کارکنان سازمان برگزار شد، از کارگاه نگهداری و بازسازی سازوکارهای جاده ای جنوب استانداری بازدید شد. بازدید از محورهای جنوبی فرمانداری و بازدید از زیرساخت های گذرگاه مرزی الرمدان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *