معادلات قدرت در جهان در حال تغییر است

تبلیغات بنری


شهردار تهران با بیان اینکه شاهد تحولاتی هستیم که معادلات قدرت را در دنیا با گذشته متفاوت می کند، گفت: در این تحولات بر استکبار مردم و استثمار قدرت های مستبد از آنها غلبه خواهیم کرد و آمادگی ها این امر را به دنبال خواهد داشت. ساخته شود تا جهان برپا شود و بر آن استوار شود و ظهور عظمت و عدالت در جهان از بین برود.

یورنا- مراسم افتتاحیه شهربازی سرزمین تمدن ها در برج میلاد تهران با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سفیران محور مقاومت و خانواده های معظم شهدا و شهدا برگزار شد. شهدا مجموعه ای نخبه از مسئولان و مدیران فرهنگی کشور.

در این مراسم علی رضا زاکانی گفت: امیدوارم مردان، زنان و جوانان این مرز و بوم با حضور در این مکان از این ویژگی خاص هنر و نماد مقاومت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: شاهد تحولاتی هستیم که معادلات قدرت در دنیا را با گذشته متفاوت می کند. در این تحولات بر استکبار مردم و استثمار قدرت های طاغوتی از آنها غلبه خواهیم کرد و برای حرکت جهان به سمت زمینه سازی برای ظهور عظمت و عدالت در جهان آماده خواهیم شد.

زاکانی به محتوای نمایش داده شده در شهربازی سرزمین تمدن ها اشاره کرد و گفت: منطقه ما پیشینه تمدنی خاصی دارد و امروز نماد مقاومت است. در شهربازی سرزمین تمدن ها، آثار هنری ممتاز تمدن شش کشور با محوریت فلسطین و با هدف آزادسازی قدس شریف، جایی که تمدن اسلامی ایران در فرهنگ خود قرار دارد، به نمایش گذاشته می شود. غنا در کنار تمدن بزرگ و مؤثر عراق در منطقه، در کنار تمدن یمن، نماد مقاومت و آزادی، در کنار تمدن مظلوم سوریه که در دهه گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به عنوان نگین مقاومت ایستاده است. ، در کنار تمدن استوار لبنان در کنار حزب الله سرافراز و با هدف نشان دادن مظلومیت فلسطین و آزادی شهر مقدس به نمایش درخواهد آمد.

شهردار تهران تاکید کرد: در شهربازی سرزمین تمدن ها هم تجلی تمدن گذشته کشورهای اسلامی مبتنی بر مقاومت را داریم و هم عنصر مقاومت را به عنوان کلید اصلی ظهور ملت های جهان نشان می دهیم. جهان حوزه مشکلات.

زاکانی در پایان گفت: منطقه غرب آسیا با مقاومت رنگ دیگری به خود گرفت و امروز غده سرطانی اسراییل در حال فروکش است. امیدواریم در این افق طولانی که پایان آن با پیروزی پیوند خورده است، بتوانیم گوشه ای از غم و اندوه و رنج مردم فلسطین و همه کشورهای مظلوم جهان را با هنر به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *