روزشماری تا اربعین حسینی با ویژه برنامه «مغناطیس»

تبلیغات بنری


ویژه برنامه آموزشی و اطلاع رسانی زیارت اربعین «مگناتیس» در 90 قسمت 10 دقیقه ای از شبکه دو سیما پخش می شود.

آژانس خبری مرحله – به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما; فصل سوم ممتاز برنامه مغناطیس با رویکردی متفاوت و جدید با حضور کارشناسان مذهبی، دانشگاهیان، زائران حرم حسینی و فعالان فرهنگی از شبکه دو سیما پخش می شود.

این برنامه با فراوانی عناصر و با تاکید بر توصیه های آموزشی و بهداشتی و تجربیات زائران سعی در اطلاع رسانی و آموزش به افرادی دارد که در مسیر زیارت اربعین هستند. این برنامه با تزیینات متنوع و استفاده از رنگ های حماسی و درخشان در بحث های شناختی با حضور صاحب نظران حوثی و دانشگاهی از جمله حجت الاسلام پناهیان، حسین یکتا، عباس ابوحمزه، قاسم صرفان، محمد جواد شرافت، هادی جانفده، علی. رضا داودی. ابوذر بکافی و سهیل اسد مخاطبان را با فلسفه حج و اجتماع بزرگ شیعیان جهان در این سفر آشنا می کنند.

پیشنهادات سفر سالم، تاثیر زن در سفر، مراقبت از کودک در سفر، حضور در مسیر ظهور، اربعین و رواج مکتب حسینیه، پیشگیری و درمان مشکلات گوارشی و پوستی هنر و اربعین، رانندگی ایمن تا مرز و برگشت و … از جمله موضوعات آموزشی این برنامه است.

ویژه برنامه «مغناطیس» با ماهیت آموزشی و اطلاع رسانی درباره سفر اربعین به تهیه کنندگی مهدی طهماسبی، مدیر هنری حامد منصوری و سردبیری هاجر شعبانی و طاهره فاضلی در 90 قسمت 10 دقیقه ای برای شبکه دو و تهیه کنندگی آن. در سه قسمت هر روز بعد از ظهر، عصر و شب بین برنامه ها پخش می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *