آخرین وضعیت راه‌های کشور/ حرکت روان خودرو‌ها در جاده چالوس

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور به روان بودن تردد خودروها در محورهای شمالی اشاره کرد و گفت: محورهای چالوس و فیروزکو در ارتفاعات غالباً مه گرفتگی دارد.

منصور فخران رئیس مرکز مدیریت راهداری کشور در گفت و گو با … مرحله، وی با اشاره به وضعیت اخیر جاده های شمال کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، اتوبان تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (پیش و برگشت) روان است.

وی افزود: تردد در سایر محورها آزاد و روان است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای هشتگرد – طلقان، کمربندی جدید خرنگ – یزد و کمربندی یزد – دربید از جمله محورهایی هستند که مسدود شریانی ندارند.

فخران به تشریح وضعیت جوی محورهای شمالی کشور پرداخت و گفت: در محورهای چالوس و فیروزکو در ارتفاعات مه گرفتگی وجود دارد و بقیه محورهای شمالی تداخل هوایی ندارند.

جزئیات محدودیت های ترافیکی در محور چالوس و هراز

روز جمعه 14 مرداد 1403 تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس در یک مسیر ممنوع است.

از ساعت 15 از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

همچنین از ساعت 16 ممنوعیت تردد از ابتدای پل زینگولا (انتهای شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال می شود.

جاده مرزن آباد به تهران (از شمال به جنوب) از ساعت 18 در یک جهت و از ساعت 24 تکمیل طرح و مسیر در دو جهت از پل زنجوله به مرزن آباد خواهد بود.

در صورت کم بودن حجم تردد، طرح یک طرفه قبل از زمان اعلام شده اجرا می شود.

تردد از جاده قدیم کرج – چالوس به محدوده پل زنگول برای اهالی و اهالی آزاد است اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند در روزهای محدودیت جنوب به شمال از ساعت 12 ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

همچنین در صورت افزایش حجم تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت موقت یکطرفه جاده ای از روز جمعه ۱۴ مردادماه برای رفت و برگشت از محدوده بلور به پلیس راه لاریگان و بالعکس اجرا می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *