اهدای بیش از ۳۳ هزار واحد خون در ایام سوگواری امام حسین (ع)

تبلیغات بنری


سازمان انتقال خون اعلام کرد: 33 هزار و 200 واحد خون در سه روز سوگواری آقا شهدای امام حسین (علیه السلام) در سراسر کشور اهدا شد و عزاداران نذورات خود را ادا کردند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان انتقال خون؛ سازمان انتقال خون با تقدیر و تشکر از اهداکنندگان خون به ویژه عزادارانی که طی روزهای گذشته با نذر خون خود فرهنگ اهدای خون را با نهضت حیات در کربلا بالا بردند و برکت دادند و در گزارشی اعلام کرد: آمار اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور در این سه روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایشی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 3 درصد افزایش داشته است. از 278 درصد، رتبه دوم و استانداری ایلام با رشد بیش از 36 درصد در رتبه سوم قرار دارند.

من باید بگویم؛ در این مدت 4 هزار و 335 واحد خون در استان تهران اهدا شد و افزایش بیش از 5 درصدی شاخص اهدای خون در این مدت نشان از استقبال مردم تهران از اهدای خون در ایام سوگواری سرور و سالار داشت. شهیدان. استان تهران شاهد بیشترین تعداد اهدای خون در سه روز گذشته نسبت به سایر استان های کشور بوده است.

اهدای خون امری مورد رضایت خداوند و نیاز همیشگی است کمپین اهدای خون تا پایان ماه صفر در سراسر کشور ادامه دارد و مراکز اهدای خون از عزیزان و اهداکنندگان خون استقبال می کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *