کانیبال؛ نمایشی که تماشاگر را به سفر عجیبی راهی می‌کند

تبلیغات بنری


نمایش آدم خوار به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند از پنجشنبه 13 مرداد در تماشاخانه ایران بوتیک (اهورا) روی صحنه می رود.

آژانس خبری مرحله – می توان گفت نمایش آدم خوار از معدود نمایش هایی است که در طول نمایش مخاطب را به چالش می کشد. چالش هایی که ترس، وحشت، رمز و راز، هیجان و غیره را به همراه دارند.

نمایش آدم خوار به نویسندگی و کارگردانی علی کاظمی وند. کارگردان جوانی که پیش از این نمایش نمایش های زیادی را در تهران و تبریز کارگردانی کرد.

در خلاصه نمایش آدم خوار آمده است: هنرمند آثار خود را در نمایشگاهی برگزار می کند و مخاطبان خود را به مهمانی دعوت می کند. در این مهمانی اتفاقات عجیب و سفر به دنیاهای مختلف تجربیات جالبی را برای مخاطب رقم خواهد زد. در نمایش آدم خواری، هیچکس پس از ورود به تماشاگر تا پایان بازی های محول شده اجازه خروج ندارد و باید تا پایان داستان بازیگران را همراهی کند.

بازیگران نمایش چالشی آدم خوار به تهیه کنندگی گروه آدم خوار شامل بازیگران: مهشید بهاننده، آینوش ضیایی، شکوفی شیخی، معصوم نوروزی، ناسترن گرائلی، ملیکا فتحی راد، علی کرم پور، جواد وکیلی، رضا صفری، عشار کیانوش ملک هستند. ، مهدی نخاجیری. همچنین مدیر پروژه: مجموعه هنری Ayton

مشاور طراحی: میلاد آدمی مکری، تصویرگر: علی قدیان، طراح گرافیک: وحید زین زاده و مدیر روابط عمومی: جعفر پاکزاد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *