ابلاغ دستور وزیر راه و شهرسازی برای آغاز عملیات خدمت‌رسانی سفر‌های اربعین

تبلیغات بنری


وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه ای به معاونت حمل و نقل خود برای آغاز عملیات خدماتی برای برقراری سفرهای باکیفیت در اربعین صادر کرد.

آژانس خبری مرحله – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرباش وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه این وزارتخانه را برای آغاز عملیات خدمات رسانی اربعین به معاونت حمل و نقل خود ارسال کرد.

وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه خود با آقای کمال هادیانفر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تایید کرد که با توجه به تشکیل ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی، برگزاری این همایش بزرگ مذهبی، و لزوم به میدان آوردن حداکثر ظرفیت این ستاد، برنامه ریزی و تخصیص جدی تمامی امکانات حمل و نقل در بخش های هوایی و ریلی برای ارائه خدمات با کیفیت به زائران ضروری است.

عضو هیات وزیران دولت سیزدهم با اعلام آغاز عملیات اجرایی ایجاد مرکز فرماندهی مدیریت حمل و نقل گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که کمترین خللی در اجرا ایجاد نشود تا انشاالله اربعین امسال بسیار زیباتر و مشکلات کمتر از سال گذشته باشد.

پازارباش بر برخی موارد برای برقراری پروازهای اربعین باکیفیت تاکید کرد که شامل آوردن قابلیت های ویژه در حمل و نقل زمینی، تسهیل دسترسی برای تهیه بلیط هواپیما، تامین حداکثر اتوبوس برای جابجایی زائران و آوردن حداقل 20 درصد قطار بیشتر از سال گذشته است. برای شروع روند انتقال بازدیدکنندگان از طریق دریا به بنادر جنوب غربی و بنادر عراق با بهره گیری از توانایی تاکسی های اینترنتی در ارائه خدمات بهتر و راحت تر و تجهیز فرودگاه ها به ویژه ایستگاه السلام برای جابجایی مسافران حضرت امام (رضی الله عنه) و ایستگاه ها و پایانه های راه آهن برای پذیرایی بهتر از زائران، مناسب سازی پارکینگ ها برای پذیرایی بیشتر و بهتر از خودروهای زائر، آماده سازی گذرگاه های مرزی و تامین امکانات بهتر، راحت و برودتی برای زائران و برنامه ریزی برای تمرکز وسایل. وسایل نقلیه برای زائران بازگشته.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های ذیربط و معاونان آنها باید در قالب ستاد اربعین همکاری کنند تا همه در ثواب این حرکت بزرگ تمدنی و تاریخی سهیم باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *