تجلیل از پیرغلامان حسینی قدمتی به بلندای انقلاب دارد

تبلیغات بنری


محسن طاهری، رهبر مداحی درباره دیدار با پیرغلامان حسینی گفت: بسیاری از مداحان ما نتوانستند بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی بروند و امسال با دیدار پیرگلامان حسینی این فرصت را داشتند.

آژانس خبری مرحله – به گزارش روابط عمومی بیست و یکمین اجلاس بین المللی خادمین میرغلامان و الحسینی، مداح اهل بیت حاج محسن طاهری در خصوص برگزاری دیدار غلامان غلامان و خادمین گفت. الحسینی: مسئله بزرگداشت رهرو غلامان و الحسینی: موضوع تکریم هادی غلامان و حسینی مربوط به یک سال گذشته، دو سال و یا چند سال نیست، بلکه نزدیک به چهار دهه است. یادم هست اولین جلسه ای که در حسین جماران برگزار شد و کار ادامه داشت.

وی افزود: به یقین می توانم بگویم که با شروع انقلاب جشن سالمندان آغاز شد و کم کم تبدیل به یک اجلاس بین المللی شد که میهمانان خارجی در آن شرکت کردند، بنابراین اجلاس در این چند سال و چند دهه بسیار تاثیرگذار بود و در کار آن

حاج محسن طاهری گفت: جوان ها چه این سبک کار را دوست داشته باشند و چه نپسندند، باید گفت که خودشان باید به سن بالای بندگی برسند تا ببینند توجه به بزرگترها چقدر اهمیت دارد. پرگولام شاگرد، معلم و مربی بوده است. اکنون با کهولت سن در جایگاهی قرار گرفته است که جامعه به او روی می آورد و او را تکریم می کند و این اتفاق مبارکی است.

وی تصریح کرد: طبیعی است که پیر غلام نمی تواند مانند یک جوان مجلس را با غیرت و حماسه اداره کند. به آنها توجه کنید، حتی یک لحظه هم نباید آنها را نادیده گرفت.

وی یکی از ویژگی های مهم برگزاری اجلاسیه بزرگداشت پیر غلمان را در کرمان دانست و گفت: کرمان با نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی گره خورده است اما بسیاری از شهدای شاخص ما موفق به رفتن به کرمان نشدند کشورش به قبر خواهد رفت و این دیدار جذابیت مهمی برای شرکت در مراسم ایجاد خواهد کرد.

بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان مرداد به همت بسیج سیدواسیما و استان کرمان از 9 تا 11 مرداد در این استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *