فرش قرمز تراکتور پیش پای ستاره‌های پرسپولیس

تبلیغات بنری


باشگاه تراکتورسازی برای جذب ستاره های پرسپولیس پیشنهادهای جذاب و وسوسه انگیزی ارائه کرد.

یورنا – باشگاه تراکتورسازی و زنوزی مالک متمولش با وجود سرمایه گذاری نامحدود در این سال ها، جذب بازیکنان گران قیمت داخلی و خارجی و صرف هزینه های هنگفت نتوانستند به نتایجی که باید می رسیدند.

زنوسی و اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در پایان فصل گذشته پس از شعارهای هواداران و نارضایتی هواداران تصمیم گرفتند این باشگاه را کنار بگذارند و از این رقابت بی نتیجه کنار بکشند.

اگرچه بسیاری در عین حال بر این باور بودند که این تصمیم بیشتر احساسی بود تا منطقی و راهی برای برانگیختن احساسات هواداران این باشگاه بود، اما گذشت زمان این فرضیه را تقویت کرد.

هوشنگ ناصرزاده روز گذشته از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی استعفا داد و راهی فولاد خوزستان شد تا مشکلات این باشگاه وارد مرحله جدیدی شود.

اما با همه این اتفاقات، مسئولان باشگاه تراکتورسازی وضعیت این تیم را در نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر دارند تا بتوانند با بستن تیمی کامل و قوی تر از گذشته، ناکامی های اخیر را جبران کنند.

یکی از برنامه های تراکتوری ها در این سال ها جذب بازیکنان سرشناس دیگر تیم ها بود و در این فصل دوباره به سراغ بازیکنان سرشناس تیم فوتبال پرسپولیس رفتند تا با سوء استفاده از وضعیت نابسامان این باشگاه و نارضایتی باشگاه، آنها را به تبریز ببرند. طرفداران بازیکنانی که آنها می خواهند.

ماجرای رایج مذاکره تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در میان سایرین است علی رضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیل فر او با باشگاه تراکتورسازی از زمانی که آن بازیکنان در مراسم ختم همسرش شرکت کردند، قوت گرفت محمد رضا زینوزیمالک باشگاه جرار شرکت کرد و پس از آن گزارش هایی از علاقه باشگاه تبریزی برای جذب این افراد منتشر شد.

گفته می شود این بازیکنان از طریق یک واسطه نزدیک به تراکتورسازی که در سال های اخیر حضور پررنگی در نقل و انتقالات باشگاه تبریزی داشته اند، به این باشگاه متصل شده اند و پس از آن مذاکراتی صورت گرفته است شرایط باشگاه و قصد تراکتورسازی و زنوزی برای واگذاری باشگاه، همه چیز به آینده موکول شده است.

بسیاری بر این باورند که حتی فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس و بهانه های جدایی این بازیکن نیز ریشه در همین پیشنهاد و اتفاقاتی دارد که به مرور زمان صحت آن را ثابت می کند یا برعکس.

البته تراکتوری هنوز در مورد نیمکت نشینی او تصمیمی نگرفته است، هرچند صحبت هایی درباره حضور او وجود دارد. یحیی کل محمدی در این باشگاه انجام شد و به نظر می رسد این انتقال نیز منتفی شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *