ساماندهی موتورسواران هیچ ارتباطی به کسب و کارشان ندارد

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس کمیته حمل و نقل و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ساماندهی موتورسواران ربطی به کار آنها ندارد، گفت: مقررات به معنای رعایت کار موتورسواران و کاهش عوارض آن است.

آقای جعفر تشری الهاشمی در گفت و گو با مرحله وی در خصوص تنظیم مقررات تردد موتورسواران به ویژه در مناطق مرکزی شهر و محدوده بازار و اینکه عده ای به بهانه اینکه بسیاری از موتورسواران از این راه کسب درآمد می کنند، مخالف برخورد با بی قانونی آنها هستند، گفت: تنظیم مقررات برای موتورسواران کاری ندارد. کار خود را انجام دهند، و اگر باید برای افرادی که از موتور سیکلت به عنوان وسیله کار استفاده می کنند، تنظیم می شد.

وی ضمن اشاره به اینکه ساماندهی راکبان موتورسیکلت باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خطرات را کاهش دهد زیرا 50 درصد جان باختگان در تصادفات راکبان موتورسیکلت هستند، ادامه داد: مقررات به معنای پیشگیری از مرگ و میر، عدم انضباط و آسیب های اجتماعی است.

رئیس کمیته حمل و نقل و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سرقت اغلب با موتور سیکلت انجام می شود، اضافه کرد: بسیاری از افراد با موتور سیکلت برای گذران زندگی حلال تلاش می کنند اما برخی با موتور سیکلت نیز مرتکب جرم می شوند.

تشری هاشمی با اشاره به اینکه ساماندهی به معنای توجه به کار موتورسواران و کاهش عوارض آن است، بیان کرد: وظیفه ساماندهی موتورسواران با مساعدت پلیس راهور تهران و شورای ترافیک تهران محول شد. آنها این رابطه را برنامه ریزی کردند و منتظر هستیم تا نتیجه اقدامات نیروی انتظامی و شهرداری را در این مورد ببینیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *