درخشش دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی اختراعات با کسب ۲ مدال طلا

تبلیغات بنری


رئیس تیم‌های علمی دانش‌آموزان ایران با اشاره به تداوم موفقیت و سربلندی دانش‌آموزان ایرانی در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی گفت: صبح امروز در المپیاد جهانی اختراعات و ابداعات 2024 کره جنوبی، دو مدال طلا و یک جایزه ویژه برنده شدند. حاصل تلاش و کوشش دانشجویان ایرانی است.

یورنا – به گزارش جشنواره سینا، مهدی رشیدی جهان، سرپرست تیم های علمی دانش آموزان ایرانی با اشاره به برگزاری المپیاد جهانی اختراعات و ابداعات 2024 در کره جنوبی در روزهای 23 و 24 جولای (2 و 3 مرداد) گفت: . : در المپیاد جهانی اختراعات و نوآوری ها، 634 تیم از 25 کشور در نوآوری های کره جنوبی 2024 شرکت کردند.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا و جایزه ویژه دانش آموزان ایرانی از این مسابقات گفت: این المپیاد در 11 رشته برگزار شد که از این تعداد 156 تیم به صورت حضوری و بقیه به صورت شخصی در سیزدهمین المپیاد اختراعات و ابداعات شرکت کردند. در کره جنوبی 2024. و به رقابت پرداختند.

سرپرست تیم های علمی دانشجویان ایران گفت: صبح امروز تیم متشکل از امیرمحمد کاظمیان و آرمین توحید عسل در رشته مکاترونیک و تیم متشکل از آرین عسکری و ارشان حاج مالی در رشته پزشکی به مدال طلا دست یافتند. . مهندسی برنده مدال طلا و جایزه ویژه شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *