هوای گرم تا پنج روز آینده در تهران ماندگار است

تبلیغات بنری


اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با تداوم هوای گرم طی پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

یورنا به گزارش شهربانی و بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش بینی وضعیت جوی استان تهران، آسمان طی پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری و در مقاطعی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و وزش باد گرم در استان ادامه خواهد داشت.

در این مدت در ساعات بعدازظهر و تا شب در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات شرقی فرمانداری و فیروزکوه بر تراکم ابرها افزوده می شود و گاهی رگبار باران و رعد و برق و در نیمه جنوبی و نواحی غربی استانداری فرمانداری شاهد وزش باد گاهی شدید تا بسیار شدید در مناطق جنوب شرقی با احتمال افزایش موقت گرد و خاک است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 42 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (14 مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی طوفانی و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 29 و حداکثر 40 درجه سانتیگراد و در روز جمعه (14 مرداد) افزایش می یابد. آسمان قابل تغییر خواهد بود هوا صاف تا کمی ابری است و در بعد از ظهر گاهی وزش باد افزایش می یابد که حداقل دما به 30 درجه سانتیگراد و حداکثر آن به 41 درجه سانتیگراد می رسد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *