تلویزیون خانه ایرج طهماسب است

تبلیغات بنری


رئیس رسانه ملی ضمن استقبال از حضور چهره های مشهور سابق تلویزیون، صدا و سیما را خانه هنرمندانی چون ایرج طهماسب عنوان کرد.

رئیس رسانه ملی ضمن استقبال از حضور چهره های مشهور سابق تلویزیون، صدا و سیما را خانه هنرمندانی چون ایرج طهماسب عنوان کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گروه خبرنگاران از سکانس های سریال «توبی» بازدید کرد و در مورد پوشش برنامه های جام جهانی فرانسه این موضوع برای رسانه ها مهم نبود اما در نهایت ما بودیم قادر به خرید حق پخش کامل این مسابقات است.

وی ادامه داد: ویزای تیم رسانه ای اعزامی به المپیک 2024 پاریس در روزهای پایانی تکمیل می شود اما این روند امسال با سختی بیشتری همراه بود. با این حال، ما حق پخش همه بازی‌های المپیک را خریداری کرده‌ایم و این بازی‌ها را به طور کامل در اختیار عموم قرار خواهیم داد. انشاالله گروه رسانه ای ما بهترین خدمات را بدون کوچکترین ایرادی به مردم ارائه خواهد کرد.

الجبلی در پاسخ به سوالی درباره ساخت سریال و پرداختن به شخصیت نواب صفوی گفت: ما شخصیت های تاریخی انقلابی و نخبگان فرهنگی زیادی داریم که باید سریال بسازند و تولید کنند و به صورت فرمی به مردم ارائه کنند. از یک فیلم یا سریال. از جمله موضوعات بسیاری است که هنوز در مورد آنها صحبت نشده است و در این مورد کارهایی که ما انجام نداده ایم بیشتر از کارهایی که انجام داده ایم انجام داده است.

رئیس سازمان صدا و سیما تأیید کرد: موضوعات و داستان های واقع گرایانه زیادی وجود دارد که بر اساس آنها می توان کارهای بزرگی انجام داد و امیدوارم توان مالی صدا و سیما به اندازه ای باشد که بتوانیم آثار فوق العاده زیادی تولید کنیم. و آثار نمایشی ارزشمند در Let's Get Production. رسانه ملی تلاش کرد در برنامه هفتم سهم بیشتری از بودجه را به دست آورد و این حرکت را در تولید آثار فرهنگی نشان دهد.

وی تصریح کرد: هم اکنون سریال هایی را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم سریالی درباره شهید نواب صفوی بسازیم.

جبلی درباره تولیدات فاخر در سازمان صدا و سیما گفت: تولید آثار فاخر تنها به بودجه بستگی ندارد، بلکه به خلاقیت، فیلمنامه قوی و سناریوی خوب هم بستگی دارد در تولید آثار فاخر تلاش می کنیم بهترین هنرمندان، بازیگران و کارمندان را ارائه دهیم.

صدا و سیما با اشاره به تولید رسانه ملی در سال های اخیر گفت: در حال حاضر حدود 12 برنامه خوب جلوی دوربین داریم و تنها قسمت کوچکی از موصل برای سال 1404 خالی مانده است که منتظر عمداد هستیم. . فایل برنامه های پیش تولید و در مرحله تدوین سناریو بسیار زیاد است و با جهش خوبی در کانال فیلم شاهد حرکت هستیم. در حوزه فیلمنامه نیز تلاش می شود به سناریوهایی توجه شود که بتواند کاستی های سکانس را برطرف کند.

وی به بررسی رویکرد و فعالیت های سیما فیلم در سال های اخیر پرداخت و گفت: گروه سیما فیلم با ساختار جدید و متمرکز خود به دنبال تولید و ارائه برنامه های خوب به آنتن تلویزیون است.

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به تغییر مدیران صدا و سیما تصریح کرد: قصد نداریم در مدیران تغییری ایجاد کنیم و به ترتیب فعلی ادامه می دهیم.

الجبلی به تنوع برنامه های تولیدی اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در قالب یک تیم کاری تنوع ساختار تولید را در قسمت های محتوا، موضوع و داستان بررسی کنیم. به همین دلیل فراخوانی در حوزه فیلمنامه نویسی و تفکر برای خلق آثار جدید شده است. در عین حال سیما فیلم موظف است در پذیرش تولیدات جدید توجه ویژه ای داشته باشد. این ترکیب متوازن در تنوع ساختاری و موضوعی به شکل ویژه ای دیده می شود و حتی برای امسال نیز در دستور کار قرار دارد و زمینه ساز تحول در تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی در دوره جدید است.

وی ادامه داد: به ساختار تولید و طبقه بندی موضوعی اکتفا نخواهیم کرد و داستان های متنوعی را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس صدا و سیما درباره ساخت سریال درباره شهید رئیسی و یارانش گفت: برخورد با شخصیت ها و ساخت سریال درباره آنها لزوما به معنای برخورد مستقیم با آنها نیست. در سال های گذشته در کنار موضوع اصلی، داستان های دیگری نیز در دستور کار قرار گرفته است. ماجرا باید مربوط به شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و شهدای خدمت باشد.

وی ادامه داد: قطعاً باید موضوعات و سرگذشت این شهدا و تاریخ واقعی آنها بررسی شود تا بتوان آثار نمایشی خوبی از آنها استخراج کرد. داستان زندگی این شهدا قطعا در دستور کار قرار خواهد گرفت و در قالب یک سریال جذاب و حرفه ای تولید خواهد شد.

وی در خصوص رویکرد جدید صدا و سیما در قبال هنرمندان و چهره ها گفت: اگر هجمه ای از بیرون برای سخنرانی این عزیزان وجود نداشت، قطعاً هیچ مشکلی و سنگ اندازی از درون صدا و سیما وجود نداشت. ایرج طهماسب یکی از چهره های مطرح صنعت کودک و نوجوان است که جدیدترین سریال او با عنوان «پارتی» محبوبیت زیادی در بین مخاطبان تلویزیون پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تلویزیون خانه ایرج طهماسب است و او صاحب ماست، بنابراین ما کمک می کنیم تا کارهای تولیدی خوبی را با این عزیزان ارائه دهیم، همانطور که در برنامه «پارتی» انجام داد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همانطور که قبلا هم اشاره کردم، درهای تلویزیون و رسانه ملی به روی هیچ هنرمندی بسته نیست، بلکه با چشمانی باز پذیرای هنرمندان هستیم. اگر خود هنرمندان علاقه مند باشند و کارهای بزرگی انجام دهند، رسانه ملی از همکاری با آنها استقبال می کند.
جبلی در پایان گفت: اگر تولیدات و سریال های خوبی با توجه به میل، نیاز و علایق مخاطبان تولید شود، قطعا از همکاری با این عزیزان استقبال کرده و در خدمت آنها خواهیم بود. از هم اکنون در کنار هنرمندان سازنده سریال هستیم. رسانه ملی به عنوان بزرگترین و جامع ترین رسانه فرهنگی در کنار جامعه هنرمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *