پوشش رسانه‌ای «مسابقات المپیک ۲۰۲۴» از شبکه‌های سه و ورزش سیما

تبلیغات بنری


سه شبکه ورزشی میزبان بازی های المپیک 2024 پاریس با برنامه های متمایز، از پخش زنده مسابقات و تحلیل آنها تا تمرکز بر پوشش کامل و در لحظه حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه توسط جامعه جهانی در بزرگترین انجمن ورزشی خواهند بود. .

یورنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «المپیک 2024» شبکه سه و برنامه «دهکده المپیک» برای شبکه ورزش، بازی های المپیک 2024 پاریس را به صورت زنده پوشش می دهند.

شبکه 3 بازی های المپیک 2024 پاریس را با ویژه برنامه «المپیک 2024» به صورت زنده پخش می کند.

ویژه برنامه المپیک 2024 به تهیه کنندگی حسین ذکایی با دکوری خاص و اجرای پیمان اسعدیان و شهاب قاسمی چهارشنبه 12 مرداد از شبکه سه پخش می شود.

این برنامه متمایز به طور متوسط ​​17 ساعت در روز را اشغال می کند که از ساعت 10 صبح تا 10 شب خواهد بود.

علاوه بر پخش زنده مسابقات، ویژه برنامه آنالیز مسابقات هر شب حوالی ساعت 00:30 صبح پخش می شود.

مراسم افتتاحیه المپیک روز جمعه 14 مردادماه ساعت 21 به وقت ایران خواهد بود و شبکه سه اولین برنامه المپیک خود را چهارشنبه 12 مرداد ساعت 15 با حضور ورزشکاران ایرانی پخش می کند.

میهمانان این برنامه شامل اصحاب رسانه و کارشناسان از تخصص های مختلف بودند و بخش های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی پخش شد تا مخاطبان با توجه به موضوعات مختلف با ورزشکاران و جنبه های مختلف بازی آشنا شوند.

شبکه ورزش همچنین با برنامه ویژه “دهکده المپیک” از بازی های المپیک 2024 در پاریس استقبال خواهد کرد.

برنامه “دهکده المپیک” که از روز جمعه 5 آگوست همزمان با افتتاحیه بازی های المپیک آغاز می شود، به پوشش مستقیم بازی های المپیک 2024 پاریس می پردازد.

از شروع مسابقات هر روز از ساعت 9 صبح تا 00:30 صبح روز بعد، پوشش زنده مسابقات نمایندگان ایران در المپیک و دیگر تقابل های جذاب المپیک پاریس در دستور کار «دهکده المپیک» قرار دارد. ” از شبکه ورزش

ویژه برنامه «دهکده المپیک» آخرین اخبار و رویدادهای المپیک را در استودیوی ویژه خبری با بینندگان این برنامه ممتاز به اشتراک می گذارد.

دهکده المپیک در طول مسابقات با حداکثر استفاده از ظرفیت ارائه دهندگان ورزش شبکه به صورت زنده از شبکه ورزش CEMA پخش خواهد شد.
این قطعه را مهدی توتونجی، رسول مجیدی، محمدرضا یکتا مرام، پگمان نجات پور، محمدرضا علیپور و محمد میر اجرا می کنند.

این برنامه پس از پایان مسابقات هر شب از ساعت 30 بامداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد پخش می شود.

برنامه دهکده المپیک با 18 ساعت پوشش زنده و تحلیلی المپیک در طول این رویداد رکوردی را به نام خود ثبت خواهد کرد.

در این ویژه برنامه 60 خبرنگار تخصصی رویدادهای ورزشی المپیک پاریس و رویدادهای المپیک در طول این رقابت ها را به صورت زنده پوشش خواهند داد.

حضور مجری خبره ورزش بانوان با توجه به حضور 11 بازیکن ایرانی در کاروان ایران و خبرنگاران اعزامی به پاریس، امکان پخش زنده ارتباطی و عکس های اختصاصی از محل برگزاری بازی ها به ویژه در دهکده المپیک را فراهم می کند. “برنامه

در قسمت تحلیلی برنامه دهکده المپیک شاهد حضور کارشناسان و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود و کارنامه نمایندگان مدال آور ایران در المپیک پاریس و سایر رشته های جذاب به تفصیل و تحلیلی تحلیل می شود. . جاده.

حمایت ویژه از مردم مظلوم غزه و توجه به اعتراضات بین‌المللی علیه حضور اسرائیل در بازی‌های المپیک، رویکردی ثابت در این برنامه المپیک ویژه خواهد بود.

یکی از قسمت های جالب برنامه «دهکده المپیک» در شبکه ورزش، پخش مستندهای جالب نمایندگان ایران در المپیک پاریس است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *