آماده‌باش نیروهای هلال احمر درپی هشدار سازمان هواشناسی

تبلیغات بنری


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور از هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و موقت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر المحمودی گفت: اخطار نارنجی شماره 44 سازمان هواشناسی کشور مبنی بر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و موقت صادر شد.

وی افزود: بر این اساس در روز چهارشنبه 12 مرداد 1403 شمال غرب و شرق آذربایجان و در روز پنجشنبه 13 مرداد 1403 شمال غرب آذربایجان و شمال و شرق آذربایجان رشته کوه ها و ارتفاعات در آذربایجان مرکزی و جنوبی است. پیش بینی می شود اردبیل و ارتفاعات در استان های گیلان و مازندران باشد

المحمودی تصریح کرد: تاثیر این خطر آبگرفتگی معابر، طغیان جاده ها، طغیان رودخانه ها، رعد و برق، کاهش دید افقی، لغزنده بودن جاده ها و احتمال ریزش سنگ از ارتفاعات در جاده ها و گردنه های کوهستانی و همچنین خسارت صاعقه به تاسیسات موقت است. . محصولات کشاورزی غیر منتظره نخواهد بود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه اکیپ های امدادی و عملیاتی هلال احمر در این فرمانداری ها آماده باش هستند، به عدم توقف استقرار شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اشاره کرد. شماره تماس 112 اورژانس هلال احمر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *