سومین دوره جشنواره وجدان محیط زیست مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود/ مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۳۱ مرداد

تبلیغات بنری


سومین دوره جشنواره جایزه ملی وجدان زیست محیطی 17 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

یورنا- سومین دوره جایزه ملی وجدان زیست محیطی در کسب و کار با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی با حمایت تشکل های چند بخشی در حوزه محیط زیست و با رویکرد بزرگداشت سرمایه گذاری سبز در کسب و کار و انتخاب بهترین ها در محیط زیست، در روز یکشنبه 17 مهر 1403 هجری شمسی در سالن همایش های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی.

یکی از اهداف این جشنواره تشویق به اجرای مقررات و قوانین سطح بالا از جمله اصل 50 قانون اساسی وین، سند ترویج فرهنگ محیط زیست مصوب 1397 و همچنین ابلاغ مقام معظم رهبری است. در خصوص سیاست های کلی محیط زیست و برنامه ششم توسعه. توسعه فرهنگ حفاظت و صیانت از منابع زیست محیطی کشور در بین مدیران و کارشناسان بخش های دولتی، دولتی و خصوصی، حمایت از جانفشانی محیط بانان به ویژه محیط بانان و جنگل بانان و سازمان های مردم نهاد به ویژه شهدای محیط زیست به عنوان یک رسالت کلی. و جنگل بانان و کمک به طبقه بندی اشخاص حقیقی و حقوقی به گروه های صنعتی، معدنی، خدماتی و کشاورزی و کمک به توسعه تجارت آنها از طریق فروش بهتر کالاها و خدمات تولید شده در زمینه حفاظت از محیط زیست به بهانه اهداء. نشان وجدان زیست محیطی تشویق به حفاظت بهینه از محیط زیست و به رسمیت شناختن خدمات افراد پاک در حوزه محیط زیست از طریق اعطای نشان وجدان زیست محیطی.

سومین دوره جشنواره آگاهی زیست محیطی در سال 1403 مهرماه برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 10 مردادماه می باشد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار و گزارش عملکرد برای متقاضیان تا 31 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت vejdanmohit.ir مراجعه کنند.

سومین دوره جشنواره آگاهی زیست محیطی در سال 1403 مهرماه برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 10 مردادماه می باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *