آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی

تبلیغات بنری


هیئت صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با ساخت 5 فیلم بلند، 15 فیلم مستند بلند و 18 فیلم کوتاه و غیرسینما موافقت کرد.

یورنا – بنابر آنچه از سوی اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری و سمعی و بصری در جلسات اخیر شورای نمایشگاه آثار غیرسینمایی در خصوص تولید فیلم بلند اعلام شد: ساخت فیلم سینمایی « همیشه با تو» «ترس از اشک واقعی» به نویسندگی محمدعلی شکرگزار و مهدی مدرس و کارگردانی محمد حسین، «ترس از اشک واقعی» به تهیه کنندگی آزاده صمدی و کارگردانی امیر احمد قزوینی، «جنایت زمان». «سوستان» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمد عرفان طباطبایی و فیلم سینمایی «مرد خاموش» به تهیه کنندگی محمدحسین خانی و کارگردانی مهرداد درقی و امیرحسین جهدوست به کارگردانی مهرداد درقی به توافق رسیدند.

همچنین مستندها: «عمو جعفر» به تهیه کنندگی و کارگردانی جلال الفت، «رئیس کول» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمد مرعشی، «نوبهار» به تهیه کنندگی مهدی قالی پور و کارگردانی حسن محمدی، «شماره پنج» تهیه کنندگی و به کارگردانی دانیال رحیمی کاشانی، “توبی” به تهیه کنندگی محمدرضا کریمی و کارگردانی سامیا ذاکری، “رخ” به تهیه کنندگی آرش صادقی و سام کلانتری و کارگردانی سام کلانتری، “عشق” به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا غلامی مطلق، “غریه جده” به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدتقی رحمتی، «ندای» به تهیه کنندگی سید محمد حسینی و بهرام عزیزی و کارگردانی سید محمد حسینی، «بر گدون» به تهیه کنندگی علی رضا و ولی پور و کارگردانی ابراهیم شفیعی، «جشم دل» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد جواد حقنی فرد، «میشت دیر اسم درشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدصالح حجت الاسلامی، «هنرمند واحد 5» به تهیه کنندگی حسین نشاطی و کارگردانی محمد صالح حجت الاسلامی، «چگونه عراق به دیدنت آمد» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید شاه حسینی، «بازگشت به لوقا» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن شیرزایی، «اکبر» تهیه کنندگی و کارگردانی حمید غنی پروانه نمایش غیر سینمایی را کسب کرد.

لازم به ذکر است این شورا مسئولیت فیلم های کوتاه داستانی «اولین قرار» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد امیرجلالی، «آسان بنویس» به تهیه کنندگی هاشم مسعودی و مجتبی احسانی و کارگردانی مرتضی علیزاده، «وجدان مشترک» را بر عهده دارد. به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود شیرانی فرد، «قلکالی به مهدکودک می رود» به تهیه کنندگی جلال عالمی و کارگردانی رضا پژوک، «عطار یاس» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی، «پری» به تهیه کنندگی امیر ابیلی و محمدمهدی محمدیان و کارگردانی. امیر ابیلی و داود مرادیان، «بازسازی» به تهیه کنندگی مهاجر توحید پرست و علی جاودان و کارگردانی علی توکلی، «میراث» به تهیه کنندگی و کارگردانی نوید بهروزی، «از اینجا باز کن» به تهیه کنندگی محسن صادق پور و کارگردانی محسن صادق پور و امیر. حسین تلبی نیا، «نیلوفر آبی» به تهیه کنندگی «سایه درخت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمیدرضا کریمی، «سینما دیلجک» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس جوادی، «مشتاق کلام» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس جوادی، «فال حافظ» تهیه کنندگی و کارگردانی عباس جوادی. پروانه زبان فهم به کارگردانی امیرعلی محبوب جهانیان، شبکه مانیش به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمحمدامین سجادی، قورباغه خود را قورت نده به تهیه کنندگی ابوالفضل قائمی و احمد ملک نژاد و کارگردانی ابوالفضل قائمی، چند تاخا نطر. ” فیلم سینمایی «تابو» به تهیه کنندگی و کارگردانی زهرا جهرمی به تهیه کنندگی و کارگردانی سید وحید قاضی میرسعید پروانه نمایش دریافت کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *