بابت var سر هوادار کلاه می‌گذارند، با afc چه می‌کنند؟/ قرعه نسبتاً دشواری برای استقلال افتاده است

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت استقلال گفت: ما از وزیر برای آوردن VSR تشکر می کنیم، اما متاسفانه برخی از هواداران فکر می کردند که AFC در آینده جای آنها را خواهد گرفت.

حسن روشن وی در گفت و گو با میزان در مورد وضعیت باشگاه استقلال قبل از شروع فصل گفت: خریدهای خوبی انجام شد و هواداران راضی هستند اما برخی از خریدها چشم نواز بود و می شد بازیکنان جوان آینده دار را جذب کرد. به کلوب. همان مقدار

وی ادامه داد: با این وجود رضائیان او یکی از بهترین و باتجربه ترین فوتبالیست های ایران است اما من کاملا مخالف خرید او هستم و مدیران استقلال می خواستند توجه بازار را به خود جلب کنند. او در تیم ملی عملکرد خوبی دارد، اما می توان او را جایگزین کرد حردانی او بازیکنان تاثیرگذار در خط هافبک می خرد. برجسته کردن امید انتخاب خوبی بود یا خیلی از بازیکنان جوان دیگر، اما تصمیماتی که گرفته شد کاملاً فکر شده بود و باید از آنها حمایت کنیم. او میخرد سامان فلاح و کوشکی این یک حرکت رو به جلو بود.

احساس عدم استقلال نباید وجود داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص پوشش نقاط ضعف خطوط دفاعی استقلال اظهار داشت: حساس ترین قسمت خطوط دفاعی است. استقلال باید بیشتر روی پوشش نقاط ضعف خط دفاع تمرکز کند. مطمئنا هر مربی منتظر فرم نهایی تیمش است و حتی در این صورت هم نمی تواند تمرین اصلی تیمش را انجام دهد. بازیکنانی که برای تیم مفید هستند را باید خریداری کرد، مثلاً اگر حسینی یک روز خسته است یا آماده نیست، یک دروازه بان در حد خودش در چارچوب باشد. فصل گذشته همه بازیکنان زحمت کشیدند و عملکرد خوبی داشتند و استقلال از جهات مختلف مورد اجحاف قرار گرفت و غیبت چند بازیکن و کوتاهی آنها متاسفانه باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم اما این بار باید جلو برویم. با اقتدار

آنها می خواهند برای var روی همه کلاه بگذارند، اما نمی توانند afc را پشت سر بگذارند

روشن با بیان اینکه نمی توان در مورد VAR سر همه سر گذاشت، گفت: شاید بتوان به ایرانی ها دروغ گفت و هواداران را سردرگم کرد اما آنها می خواهند به AFC چه بگویند؟ وزیری که گفت VAR را به فوتبال ایران می‌آورم و رئیس فدراسیون که می‌گفت این فناوری در ابتدای فصل وارد می‌شود، اما حالا زیر آن زدند و گفتند هفته چهارم را ناراحت نکنید! به این ترتیب آنها نمی توانند روی afc کلاه بگذارند و قطعا در یک نقطه نقره ای گرم می شوند. نبود VAR در فوتبال ما از بسیاری جهات به ضرر ما خواهد بود و یک نکته منفی در مورد ما خواهد بود. ما کشوری هستیم که استعدادهای فوتبالی زیادی داریم و باید آنها را با تکنولوژی روز آشنا کنیم. کسانی هستند که اگر علاقه شان به فوتبال به اندازه یک دانه ارزن بود به این جایگاه نمی رسیدند.

هرگز در جایی قرار نخواهم گرفت که تجربه نداشته باشم

وی در مورد پیشنهاد حضور در کادرفنی باشگاه گفت: در این چند سال صحبت های زیادی شده و برخی گفته اند که من بیکار هستم و فقط صحبت می کنم. در دوره فتح الله زاده در باشگاه مدرک دانشگاهی گرفتم و حتی در دوران خاطره با من صحبت کردند و می خواستند مرا بیاورند اما تجربه من در هیئت مدیره نبود! من همیشه طرفدار استقلال بودم و با پیراهن آبی بزرگ شدم اما هر چیزی باید سر جای خودش باشد. حضور در هیئت مدیره برای من مناسب نیست زیرا تجربه ای در آن ندارم. در این زمان افرادی را وارد باشگاه کردند که هیچ تجربه ای نداشتند. هیئت مدیره محل حضور پزشکیان و مهندسان است تا بتوانند اصول را از نظر اقتصادی راهنمایی کنند و … اگر پیشنهادی باشد با کمال میل انجام می دهم اما اینطور نیست که در جایی باشم که تجربه ندارن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این خصوص ادامه داد: اگر مسئولیتی داشتم قطعا اجازه نمی دادم بازیکن به راحتی پیراهن تیم را روی زمین بیندازد و باید قدر این لباس را بداند. بازرگانان پدر فوتبال را گرفته اند و بازیکنان را بدون تعصب به سمت پیراهن جذب کرده اند. در گذشته بازیکنانی بودند که از جوانی و امید به استقلال آمدند و من گفتم باید قرارداد 3 ساله بسته شود اما آنها اصرار داشتند که قرارداد یک ساله باشد. به همین دلیل آنها را اخراج کردم، هرچند ممکن است به ضرر باشگاه باشد، زیرا آنها لیاقت این پیراهن را ندارند. بازیکنان باید پیراهن استقلال را در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان درک کنند و مانند انتخاب رشته در دانشگاه، رنگ فوتبالی را که دلشان می خواهد انتخاب کنند. حال با این روش باید از جذب برخی بازیکنان تقلب جلوگیری کرد. یک بازیکن خوب و بی ثبات برای ما خوب نیست. جوانانی که در آکادمی داریم جباری یا تیموری می شوند و باید مورد بهره برداری قرار گیرند و قراردادهای بلندمدت ببندند.

روشن در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان در این فصل تاکید کرد: برخی بازیکنان عمداً سرکشی کردند! من تا به حال ندیده ام که مدیران دو باشگاه جلسه ای بگذارند و در مورد نحوه برخورد با نقل و انتقالات و پول ها صحبت کنند. آنها تصمیم می گیرند که بازیکنان به کجا بروند و چه بازیکنانی از دو تیم منتقل شوند. در مورد مردیمند هم باید بگویم که با نام استقلال مردیمند شد و حالا پرسپولیس می خواهد شما را با پول بخرد، حیف است. یک سری خطاها ریشه مشکل است. این بازیکنان نباید از ابتدا به استقلال می آمدند و بعد می خواستند با انتشار خبر دل هواداران استقلال را خون کنند. این هوادار از شما حمایت نکرد؟ چرا از رسانه ها نگفتید که شایعه است تا ذهن توده ها منحرف نشود؟ اگر من اولین نفری هستم که از بازیکنان می پرسم طرفدار کدام تیم هستید و اگر می گویند پرسپولیس، آنها را به پرسپولیس بدهیم تا رشد کند. امیدوارم در نقل و انتقالات آتی این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

برنامه فصل آینده نیز تقریباً به همان اندازه دشوار است

بازیکن سال های طولانی استقلال در پایان در خصوص قرعه کشی لیگ فصل آینده خاطرنشان کرد: قرعه کشی انجام شد و خدا را شکر شاگردان نکونام قرعه بدی نداشتند. بازی های نسبتا سختی تا دربی داریم اما باید این را در نظر بگیریم که هیچ کدام از رقابت های فصل آینده قابل پیش بینی نیست و همه تیم ها تا بن دندان مسلح هستند. استقلال باید خیلی زود خود را برای مسابقات آماده کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *