حضور دو مدرس پرتغالی VAR در ایران

تبلیغات بنری


رئیس امور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: دو مربی پرتغالی برای آموزش اپراتورها و تکنسین های اتاق VAR فردا وارد تهران می شوند. بحث آموزش سیستم کمک داور ویدیویی نیز از روز شنبه 9 تیرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

یورنا- به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی ترکولی زاده درباره ورود به سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) گفت: در راستای همکاری و حمایت باشگاه های لیگ کشور و تلاش های رئیس فدراسیون فوتبال، همه ما هستیم. تلاش برای راه اندازی لیگ برتر با فناوری VAR است و بر این اساس جلسات مستمری با مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ، باشگاه ها و تیم های فوتبال در استان ها برگزار می کنیم و بحث ها و نکات مربوط به استانداردهای لازم را مطرح می کنیم. استادیوم ها

وی افزود: اولین محموله دستگاه کمک داور تصویری هفته آینده از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می شود. سیستم VAR بیش از 2 تن وزن دارد و شامل لوازم و تجهیزات زیادی می باشد. دو مربی پرتغالی نیز فردا وارد تهران می شوند تا در اتاق VAR به اپراتورها و تکنسین ها آموزش دهند. معتقدم این دوره می تواند نقطه عطفی برای رده VAR باشد و برگزاری این دوره یک اتفاق مهم و گامی اساسی در آموزش داوران و اپراتورهای VAR خواهد بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *