مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم «۷۶۰۰» برگزار شد

تبلیغات بنری


مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «7600» به نویسندگی و کارگردانی بهروز باقری و تهیه کنندگی علی رضا ایسیفند شب گذشته (اول مرداد ماه) توسط گروه هنر و سینما تجربه با حضور عوامل سازنده، بازیگران و گروهی برگزار شد. از هنرمندان جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو.

یورنا – به گزارش روابط عمومی گروه هنر و سینما، در ابتدای مراسم رونمایی و افتتاحیه فیلم سینمایی «7600» حاضران به احترام سعید راد بازیگر سینمای ایران یک دقیقه سکوت و مداحی کردند. که صبح روز 10 مرداد ماه داروانی را وداع گفت و سپس علی رضا آسیفند بازیگر و تهیه کننده فیلم 7600 گفت: جا دارد از بازیگر پیشکسوت آقای سعید راد که یک بازیگر بود یاد کنم. در سینما موج جدیدی از سینمای ماست و از خداوند می خواهیم روحش را در آرامش قرار دهد. من هم به آقای حمید گودرزی که مادرش را هم از دست داد تسلیت می گویم و این دو مورد امروز ذائقه ما را تلخ کرده است.

من همسرم را تشویق کردم که تهیه کننده شود

وی افزود: در حضور شما از همسرم حمیره الرازی که مرا تشویق به تهیه کنندگی کرد تشکر می کنم. البته من در دهه 1960 در بخش تولید استودیو 11 برای رادیو و تلویزیون کار می کردم، اما تشویق همسرم در این زمینه تأثیر زیادی داشت.

تهیه کننده فیلم 7600 گفت: فیلمنامه این اثر را دوست داشتم چون واقعا حرفی برای گفتن داشت و در مسیر تولید این فیلم با سینمای هنر و تجربه آشنا شدم. اما در کنار همه اینها، این رئیس کائنات خدا بود که به ما کمک کرد و امیدوارم بتوانیم با خیال راحت فیلم های فرهنگی و قابل تامل بسازیم.

بهروز باقری، نویسنده و کارگردان «7600» نیز با تشکر از حاضران گفت: خیلی لذت بخش است که در یک اتاق بنشینیم و شخصیت ها و دوستانی مثل آقای اسوند و خانم ریاضی خلق کنیم شخصیت‌ها و تماشای آن‌ها روی صفحه نمایش.»

ما باید به سینمای ایران خدمت کنیم

حمیرا راثی بازیگر سینما و مشاور تولید این فیلم با تشکر از حضور حضار گفت: درست است که آقای ایسیفند را به عنوان تهیه کننده بسیار تشویق کردم زیرا امکانات دیگری را در ایشان دیدم. بازیگری هنوز هم آنها را می بینم و فکر می کنم حیف است که به آنها توجه نکرد. به هر حال ما آمدیم در خدمت سینمای ایران باشیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

محمدرضا یزدان پرست مسئولیت این برنامه را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *