اعزام نیروهای داوطلب مردمی برای نظافت شهرهای نجف و کربلا

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز ثبت نام دوره جدید طرح رضوان روضه برای اعزام خادمان حسینی به کربلا در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.

یورنا به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، رضا محمدی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار و عشق در راه حفظ شعائر دینی و مذهبی. ، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته طرح رزا رضوان این سازمان برای اعزام خادم یار به کربلا و نجف در ایام اربعین حسینی علیه السلام اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بر ضرورت پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر معارف نورانی اهل بیت اطهار (ع) تاکید کرد. (درود بر او). وی گفت: از همه عاشقان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دعوت می شود تا با شرکت در این طرح معنوی ارادت خود را به مسجدالحرام آل رسول الله (ص) نشان دهند.

آل محمدی افزود: پس از ثبت نام و ارائه مدارک، قرعه کشی بین واجدین شرایط انجام می شود و برگزیدگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: این طرح فرصت مغتنمی است تا عاشقان سرور و سالار شهیدان (علیه السلام) با خدمت رسانی به زائرین اربعین برای امام حسین (علیه السلام) اعتبار بزرگی کسب کنند. حسین (علیه السلام) و قدم گذاشتن در این راه پر فضیلت. جاده.

متقاضیان شرکت در این طرح می توانند به صفحه اختصاصی «خادمان روضه رضوان» به نشانی khademanerozerezvan مراجعه و از طریق پیام رسان های داخلی بله و ایتا ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *