«هنر، شناخت و ارزش» منتشر شد

تبلیغات بنری


کتاب «هنر، ادراک و ارزش»، جستارهایی درباره زیبایی شناسی و فلسفه هنر در سنت تحلیلی با ترجمه بوریا گولچیناس توسط انتشارات صورمهر منتشر شد.

یورنا کتاب «هنر، ادراک و ارزش» ترجمه فارسی شش مقاله از مجموعه «زیبایی‌شناسی و فلسفه هنر در سنت تحلیلی» است که به رابطه «هنر و ادراک» و «هنر و ارزش» می‌پردازد. مفاهیم اصلی این مقالات عبارتند از: فلسفه تحلیلی، زیبایی شناسی تحلیلی، حقیقت، دانش، اخلاق و ارزش.

آنچه مقالات گردآوری شده در این کتاب را متمایز می کند این است که دیدگاه های متفاوت و متناقض در کنار هم در نظریه های شناختی هنر و نظریه های ارزش هنر در آنها مورد بحث قرار می گیرد و به خواننده فرصت داده می شود تا با رویکردهای مختلف در این کتاب آشنا شود. رشته.

«هنر، دانش و ارزش» با مقدمه مترجم آغاز می شود و در دو قسمت و شش فصل تقدیم مخاطبان می شود. بخش اول با عنوان «هنر و شناخت» شامل سه فصل با عنوان «درباره ابهام شناختی هنر»، فصل دوم، «هنر و دانش اخلاقی، سینتیا ای. وریلند» است. «ارزش‌های شناختی در هنر: مرزبندی پیتر لامارک». میلند، فصل پنجم، «ارزش هنری مالکوم باد» و فصل ششم، «نقد اخلاقی برایس گات از هنر».

کتاب «هنر، قدردانی و ارزش» به همت پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی در شمارگان 500 نسخه، 215 صفحه و به قیمت 225 هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *