می‌خواهم ثابت کنم آنچه در ذهن وجو دارد قابل دستیابی است

تبلیغات بنری


دارنده 12 مدال رنگارنگ کشتی المپیک و جهانی گفت: تمرکز زیادی دارم تا بتوانم به دنیا نشان دهم هر چیزی را که در ذهنت باشد می توان به دست آورد.

یورنا – در تاریخ بازی های المپیک تنها یک ورزشکار به نام ارین وست 5 بار متوالی مدال طلا را کسب کرده است. در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، اسکیت‌باز سرعت هلندی الاصل آلمانی به یک نقطه عطف دست یافت و با برنده شدن در ۱۵۰۰ متر نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کرد.

هیچ المپیکی تابستانی تاکنون موفق به کسب 5 مدال طلای متوالی در رشته انفرادی نشده است. هیچ کشتی گیر تا کنون پنج مدال طلا کسب نکرده است. همه چیز می تواند در پاریس تغییر کند و مردی که این رکورد را نفرین می کند، میجین لوپز کوبایی باش

مردی که آنها با علاقه غول نعل اسبی را “Gigante de Herradura” و فاجعه “El Terrible” می نامند، اکنون رکورد چهار بار قهرمانی در مسابقات انفرادی المپیک را در اختیار دارد. مایکل فلپس اسطوره شنا، قهرمان پیست کارل لوئیس، قهرمان دیسک آمریکایی آل اورتر، ملوان است. از دانمارک، پل برت الستروم و از ژاپن کائوری ایکو آنها هم مانند لوپز چهار مدال طلا دارند.

این کشتی گیر فوق سنگین، متولد 20 اوت 1982 (29 مرداد 1361) اولین بازی خود را در بازی های المپیک 2004 انجام داد. در رده آتن، این مدالی است که سلطه تاریخی کوبا در بوکس را ادامه داد.

لوپز در اولین بازی خود همه چیز را آرام نگه داشت و چهار سال بعد در پکن طوفان کرد، زمانی که به بزرگترین مرحله از همه بازی ها بازگشت. کشتی گیر 6 فوت 5 اینچ (1.98 سانتی متر) در سال 2012 طلا گرفت، سپس دوباره در سال 2016 و المپیک 2021 توکیو.

لوپز گفت: “احساس می کنم این یک رویا است.” فکر می کنم این هدفی است که در طول دوران حرفه ای ام به آن رسیده ام. چهار مدال طلا گرفتم. فکر می کنم کسب مدال طلای المپیک دشوار است. بنابراین بردن چهار و پنج استثنایی است.

لوپز آخرین بار سه سال پیش در المپیک توکیو شرکت کرد. وی با غلبه بر یاکوبی کاگایا (گرجستان) در فینال به مدال طلا دست یافت.

او در ماه مه گذشته اعلام کرد که قصد بازگشت دارد، اما با وجود اینکه کاندیدای دفاع از عنوان خود در بازی های پان آمریکا بود، بلافاصله در مسابقه شرکت نکرد.

در هر صورت، لوپز می خواهد رکورد یکی از ورزشکاران مورد علاقه خود، فلپس را بهبود بخشد: «من احساس می کنم در شرایط خوبی هستم و همه کشتی گیران چه در کوبا و چه در سطح بین المللی با انگیزه هستند. این زمان بسیار مهمی برای من بود که انگیزه خود را برای حضور در ششمین المپیک خود حفظ کنم و مبارزه برای پنجمین مدال من این است که به دنیا نشان دهم هر چیزی را که در ذهن خود قرار دهید قابل دستیابی است احتمال دستیابی به این نتیجه زیاد است.»

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *