۱۳ خبرنگار برای پوشش اخبار ورزشی ایران به المپیک پاریس اعزام می‌شوند

تبلیغات بنری


روال رسانه ای حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس برای مدیران رسانه های کشور تشریح شد و 13 خبرنگار از ایران مراسم امسال را پوشش می دهند.

یورنا به گزارش روابط عمومی اداره کل امور رسانه ها و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست مدیران رسانه های کشور برای حضور در کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس با حضور محمود خسروی وفا و رئیس کمیته ملی المپیک ایران، امیرحسین غریب نژاد، مدیرکل فرهنگی و سیمین مرکز دیپلماسی وزارت امور خارجه، علی ردا شیراوی، مدیرکل اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد. سازمان ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران و سردبیران رسانه های کشور در سالن جلسات معاونت رسانه و تبلیغات دانشگاه دیدار کردند.

محمود خسرفیفه گفت: در بازی های المپیک امسال 40 ورزشکار در 14 رشته ورزشی حضور دارند و 13 خبرنگار ایرانی نیز مراسم امسال را پوشش می دهند.

وی افزود: 120 مقام از کشورهای مختلف جهان در مراسم افتتاحیه المپیک فرانسه شرکت خواهند کرد و 20 هزار خبرنگار از سراسر جهان این رویداد بزرگ را پوشش خواهند داد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: رژه جمهوری اسلامی ایران با نام خادم الرضا و شعار صلح برای کودکان در المپیک پاریس شرکت می کند.

در ادامه علی رضا غریب نژاد با اشاره به ابعاد مختلف المپیک 2024 پاریس نسبت به دوره های قبل، گزارشی از موارد پیگیری شده در وزارت امور خارجه طی ماه های گذشته در خصوص اعزام هیات کشور به المپیک 2024 پاریس کاروان ورزشی.

در پایان این نشست که با حضور 33 نفر از مدیران رسانه های دولتی خبرگزاری ها، روزنامه ها و خبرگزاری ها برگزار شد، به سوالات و شبهات حاضران پاسخ داده شد.

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی و سیاسی المپیک پاریس، استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی، تاکید بر حضور حداکثری خبرنگاران در کشور و لزوم ایجاد انتظارات معقول و منطقی از سوی رسانه‌ها. عملکرد کشور موکب هیئت ها و سایرین از نکات مطرح شده توسط مدیران رسانه ای است که در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *