چهارمین پیروزی تیم ملی والیبال جوانان در دیدار تدارکاتی

تبلیغات بنری


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در شهر سورابایا به مصاف استرالیا رفت تا خود را برای رویارویی با حریفان آسیایی آماده کند.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (یکشنبه 10 تیرماه) در چهارمین بازی تدارکاتی و دوستانه خود در شهر سورابایا به مصاف تیم ملی جوانان استرالیا رفت.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم در این دیدار که در سالن اصلی مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد، برای آماده سازی برای آغاز رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در سال 2024 با ثبت چهار پیروزی تدارکاتی به برتری 3 بر صفر رسیدند.

عمران گوگلی، آرمن قالیش نیازی، سیدالدین حسینی، پویا آریاخواه، طاها بهدونیا، آرین محمودی نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب اصلی تیم جوانان ایران در این دیدار بودند.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم توانستند استرالیا را با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 14 و 25 بر 21 شکست دهند. به درخواست سرمربی استرالیایی دو تیم یک ست 15 امتیازی دیگر به میدان رفتند که این ست 15 بر 12 به سود نماینده سرزمین کانگوروها به پایان رسید. قضاوت این دیدار بر عهده امید فولادوندا، داور اعزامی ایران برای این رقابت ها بود.

ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، متین ثقلی، شایان محرابی و علی اشگینور دیگر بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در این دیدار تدارکاتی هستند که با نظر سرمربی به میدان رفتند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از 2 تا 9 مردادماه با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار می شود که پیش از آغاز این مسابقات، تیم جوانان ایران توانست تیم ها را شکست دهد. ساماتور (باشگاه اندونزی) در چهار بازی تدارکاتی)، تیم ملی جوانان اندونزی (دو مسابقه)، و تیم ملی جوانان استرالیا.

امیرحسین مقرجی به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربی)، حسین کردفیروزجی ​​(فیزیوتراپ)، سعید جدید اسلام (آنالیزور)، مهدی حسن زاده (بدنسازی و محمدیزی) ماساژور). آنها بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا روز سه شنبه دوم مردادماه به مصاف چین می رود و چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب به مصاف چین تایپه و قطر می رود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *