آمیتا باچان روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر! 

تبلیغات بنری


بازیگر فیلم دوست مان باچان از اکران این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور آمیتا باچان بازیگر مطرح هندی و بالیوود خبر داد.

سیاوش قاسمی بازیگر سینمای ایران در گفتگو با مرحله وی در خصوص موضوع فیلم «دوست من باچان» گفت: این فیلم داستان بازیگری را روایت می کند که پس از تماشای فیلم «شعله» عاشق آمیتا باچان بازیگر نقش اول زن این فیلم می شود و امیدوار است که این اتفاق بیفتد. یک روز اتفاق بیفتد شما ستاره این فیلم را خواهید دید و به یک حرفه دلخواه می رسید. به همین دلیل اطرافیان او در تلاش هستند تا آرزوی همبازی شدن با آمیتا باچان را برآورده کنند.

وی به بازیگران فیلم «دوست من باچان» اشاره کرد و گفت: این فیلم محصول مشترک ایران و هند است و بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، رضا ناجی، کاظم نوربخش و … و علی رضا خرسند در آن حضور خواهند داشت. در آن او تهیه کننده و کارگردان است و مسئولیت این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

قاسمی تاکید کرد: «دوست من باچان» یک فیلم موزیکال و کمدی است و سعی دارد لحظات شیرین و جذابی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

قاسمی به زمان تصویربرداری سریال اشاره کرد و گفت: بعد از دهه اول محرم فیلمبرداری این اثر آغاز شد و می خواهیم اولین نمایش این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشد.

این بازیگر در پایان تصریح کرد: رایزنی هایی انجام شده تا آمیتا باچان بازیگر هندی و اسطوره دنیای بازیگری و بالیوود را به ایران دعوت کنیم و در زمان اکران این فیلم از این بازیگر توانا دعوت کنیم. قرار بود در جشنواره فیلم فجر در ایران حضور داشته باشد. امیدوارم این ماموریت انجام شده باشد و این اسطوره بازیگری به کشورمان ایران بیاید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *