کشتی فرنگی جوانان آسیا| راهیابی محسن‌نژاد و کشتکار به فینال

تبلیغات بنری


رقابت های پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح یکشنبه در سیرچا تایلند برگزار شد و تاکنون محسنی نژاد و کشتکار به فینال، بوئیری و ارجمند به دیدار رده بندی و غلامبور حذف شده اند. .

یورنا- در پایان مسابقات مقدماتی و دور صبح احمدرضا محسنی نژاد در وزن 67 کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن 97 کیلوگرم راهی فینال شدند. اهورا بویری در وزن 72 کیلوگرم و محمد ارجمند در وزن 82 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و محمدمهدی غلامپور در وزن 60 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج نمایندگان ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم محمدمهدی غلامپور در دور اول مقابل علیشیر غنی اف از ازبکستان با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و با شکست حریف در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

با وزن 67 کیلوگرم احمدرضا محسنی نژاد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ژانتورو میرزالیف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کمال کاکابایف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این دیدار محسنی نژاد با نتیجه 8 بر صفر مقابل کانگ چن از چین به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف یوسف اشرف از قزاقستان می رود.

با وزن 72 کیلوگرم اوهورا بویری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کمال بردیلیوف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور دوم ونهائو هو از چین را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. بویری در این مرحله مقابل کوتمان تامیربکوف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار با جوهانی لی مبارزه خواهد کرد.

با وزن 82 کیلوگرم محمد ارجمند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مسلم مامیروف از قرقیزستان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل شیچانگ چنگ از چین با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. ارجمند در این دیدار با محمود حوساوی از عربستان کشتی می گیرد.

با وزن 97 کیلوگرم حمیدرضا کشتکار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم بهرام قربانوف از قرقیزستان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل شیانی سان از چین به برتری رسید و راهی فینال شد. کشتکار در این دیدار به مصاف برنده کشتی گیر قزاقستان و ازبکستان می رود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *