همدلی کادرفنی و مدیریت استقلال فوق‌العاده است/ آمار‌ها کیفیت رضاییان را نشان می‌دهد

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من رامین به تیم حمله می کند و ما در این زمینه به این بازیکن نیاز داشتیم. حردانی

بهتاش فریبا در گفت و گو با میزان در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال او پیش از شروع فصل جدید گفت: «به نظر می رسد مدیریت و کادرفنی امسال با یکدیگر همدل هستند و همدیگر را پوشش می دهند. تیم فوتبال استقلال امسال برنامه خوبی دارد و ما را امیدوار می کند.

او ادامه داد: فرشید سامی او به سمت مدیرعاملی شرکت استقلال منصوب شد و به او تبریک می گویم. یعنی همه چیز برای ساختن یک تیم قدرتمند در لیگ ایران آماده است. مدیریت استقلال در نقل و انتقالات روند مثبت و خوبی داشت. جواد نکونام او پس از تعامل با مدیران باشگاه به دنبال جذب افراد لازم است. آبی ها در فصل جدید جدا از لیگ ایران و حذفی باید در آسیا هم بازی کنند. حریفان آسیایی تا دندان مسلح هستند و نفرات درجه یک دارند. استقلال دو ستاره در آسیا به عنوان افتخار برای ایران کسب کرده است و همه روی این تیم حساب باز کرده اند، بنابراین باید با جذب نفرات لازم مبارزه خوبی انجام دهیم.

همه می دانند که در استقلال به یک بازیساز و مهاجم نیاز داریم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی گفت: متاسفانه امسال حردانی ما آن را از دست دادیم، اما به هر حال رامین رضاییان او را به عنوان بمب انتقال در سمت راست خط دفاعی به خدمت گرفتیم. هاردان اگر بخواهد می تواند در کنارش باشد رضائیان یه زوج خوب درست کن متاسفانه هنوز از نظر نقل و انتقالات به آنجا نرسیده ایم. همه پیشکسوتان همیشه در مصاحبه های خود به انتصاب بازیساز و مهاجم اشاره می کنند. همه به این نتیجه رسیدند که به یک بازیساز خوب نیاز داریم. متأسفانه چنین بازیکن درجه یک در ایران وجود ندارد، بنابراین باید با بازیکن خارجی جذب کنیم.

آمارها گویای کیفیت رامین رضاییان است

فریبا با اشاره به اینکه رضاییان خرید موثری برای استقلال در بازار نقل و انتقالات بود، گفت: نیازی نیست کسی در مورد رامین رضاییان صحبت کند زیرا نمودار عملکرد او گویای همه چیز است. آمار دروغ نمی گوید و طبق آمار او بهترین بازیکن فصل گذشته سپاهان بود. به نظر من رامین به تیم حمله خواهد کرد و از این نظر به این بازیکن نیاز داشتیم. الحردانی فصل گذشته هم همین کار را کرد اما نقطه ضعفش این بود که در نفوذ ضعیف بود اما در مقابل قوی ظاهر شد. سیمون فلاح او بازیکنی جوان و آینده دار است که قرارداد خوبی با استقلال بسته است. بازیکن جوان سال با توجه به اینکه باید در 3 جبهه بجنگیم، تمرینات باید به گونه ای انجام شود که بتوانیم به بازیکنان استراحت دهیم و بازیکنان تعویضی را از روی نیمکت به زمین بفرستیم. کوشکی و اسلامی بازیکنان آماده بودند و در فصل آینده بازیکنان تاثیرگذار خواهند بود.

اگر بازیکنی تیم را دوست ندارد باید برود

وی در خصوص حواشی مجارستانی ها در نقل و انتقالات و احتمال رفتن مرادموند به پرسپولیس، تاکید کرد: نمی توانیم برای تصمیم جدید بازیکنان اصرار کنیم. حالا فوتبال حرفه ای شده است و هرکسی حق دارد تصمیم بگیرد چه چیزی برای زندگی اش بهترین است. مثل اینکه 3 بازیکن از پرسپولیس به تراکتور رفتند معنی او می تواند تصمیم خودش را بگیرد. ما افرادی داریم که با تصمیم و اعتصاب دستگیر شده اند و دیگر نمی توانند مانند گذشته زندگی عادی داشته باشند و زندگی آنها به پایان رسیده است. آنها می گویند این یک نکته است که شورشیان هرگز در آینده موفق نخواهند شد. برخی افراد باید منطقی تر به این موضوع نگاه کنند. با این حال مرادمند برای تیم ما زحمت کشید و گل های خوبی به ثمر رساند و حتی گل های خوبی هم برای ما خرید در این صورت اگر بازیکنی از تیم خوشش نمی آید باید بگذارند برود.

رقابت زکیبور و ابوالفضل جلالی جذاب و شگفت انگیز خواهد بود

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: ابوالفضل جلالی هم جزو بهترین های استقلال بود و حالا سرباز شده و باید برود، چاره ای نداریم اما شنیدیم ممکن است فرصتی پیش بیاید که قرار ملاقاتش را به تعویق بیندازد. – یک سال خدمت سربازی برای تیم ملی. قطعا دوتایی او با زکیبور عالی خواهد بود و رقابت جذابی بین این دو رقم خواهد خورد. مدیریت باید به جذب افراد مورد نیاز از قبل ادامه دهد. برخی از بازیکنان با وجود اینکه به آنها نیاز داشتیم، رفته اند. از هواداران می خواهم قدر زحمات بازیکنان را بدانند و مانند تیم های اروپایی عمل کنند و زحماتی که انجام داده اند را نادیده نگیرند و آن را وارد فوتبال ایران کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *