میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان در ورزشگاه تختی/ سرخابی‌ها یک فصل کامل خارج از آزادی

تبلیغات بنری


طبق اعلام دبیر ستاد تدارکات، ورزشگاه های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر تا پایان فصل میزبان ورزشگاه تختی خواهند بود.

یورنا – داود رفعتیدبیر ستاد تدارکات ورزشگاه لیگ برتر درباره شرایط میزبانی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فصل جدید گفت: بازی استقلال و پرسپولیس فصل آینده به استثنای دیدارهای بزرگی مانند دربی و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار می شود. مسابقات لیگ برتر، سپاهان و جرار.

وی ادامه داد: ورزشگاه تختی 90 درصد آماده است و اتاق VAR شناسایی شده و تجهیزات آن نصب می شود. ورزشگاه سدورملو به لیگ برتر نمی رسد و آنها باید ورزشگاه جایگزین را انتخاب کنند. ورزشگاه روئینگ انزلی هم مشکلاتی دارد که در حال رفع شدن است.

دبیر تیم آماده سازی ورزشگاه در لیگ برتر گفت: برای آماده سازی ورزشگاه قدس قزوین مشکل پارکینگ، روشنایی و جایگاه های ویژه انجام نشده است و باید رفع شود. ورزشگاه غدیر اهواز در صورت رفع مشکل نور و ورزشگاه می تواند بدون تماشاگر میزبان لیگ برتر باشد چرا که این ورزشگاه دروازه ندارد.

به گزارش میزان، این در حالی است که پیش از این گفته می شد استقلال و پرسپولیس تا زمان آماده شدن کامل ورزشگاه آزادی در تختی بازی های خانگی خود را در تختی برگزار می کنند و تا چند هفته دیگر در این ورزشگاه میزبانی نخواهند کرد، اما حالا تبدیل شده است. بنابراین. وی رسما تایید کرد که دو تیم مربوطه تا پایان فصل مسابقات خود را در این ورزشگاه برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *