کشتی فرنگی جوانان آسیا| احمدی‌وفا، جرکنی، عبدولی، صیدی و فتحی فینالیست شدند

تبلیغات بنری


5 نماینده کشورمان به فینال پنج وزن برتر کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا راه یافتند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان دیدارهای صبح و مقدماتی هر پنج نماینده کشورمان به فینال راه یافتند. بر این اساس علی احمدی وفا در وزن 55 کیلوگرم، عرفان جرکانی در وزن 63 کیلوگرم، علی رضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم، محمد هادی سعیدی در وزن 87 کیلوگرم و ابوالفضل فتحی تزنجی در وزن 130 کیلوگرم … به فینال راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

با وزن 55 کیلوگرم علی احمدیوا وی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر یک و ضربه فنی حریکش از هند را شکست داد. عمر در دور بعد و نیمه نهایی ینتماک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. احمدی وفا در این دیدار به مصاف آرسن جوما از قزاقستان می رود.

وزن 63 کیلوگرم عرفان الجرکانی وی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر ثابت شمسودینوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مقابل وارون هندی به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. جیرکانی در این مرحله توانست دولت ورونزف از قزاقستان را شکست دهد و راهی فینال شود. او در این دیدار به مصاف منتیر اگاندو عربستان می رود.

وزن 77 کیلوگرم علی رضا عبدولی وی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم دیاس سیتکالیف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. آنها در این مرحله 8 بر صفر مقابل مینسونگ سان از کره جنوبی به برتری رسیدند و راهی فینال شدند. عبدولی در دیدار پایانی به مصاف آرلان مارس اولو از قرقیزستان می رود.

وزن 87 کیلوگرم محمد هادی السعیدی وی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم دیزی ایسویی از ژاپن را با نتیجه 7 بر 1 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله از سد آرتیبک آلیمبک اولو از قرقیزستان با نتیجه 5 بر یک گذشت و راهی فینال شد. وی در فینال به مصاف سعیدی بغلان کونش از قزاقستان خواهد رفت.

با وزن 130 کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنجی وی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم ژو یانگ از چین را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله سئونگ گیو مین از کره جنوبی را با نتیجه 10 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. فتحی زنگی در فینال به مصاف جوخار اوزاروف از قزاقستان خواهد رفت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان ذکر شده از ساعت 13 امروز برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *