ژاپن و کره رقبای سنتی والیبال ایران هستند

تبلیغات بنری


مربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: اندونزی تیم باکیفیتی است و سیستم و شیوه ارائه آنها شبیه تیم های شرق آسیا بود و بازیکنانم توانستند آنها را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند. ” با ارائه یک عملکرد خوب.»

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومن مقدم، مدیر فنی تیم والیبال جوانان ایران پس از پیروزی تیمش در دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل اندونزی گفت: در دومین مسابقه تدارکاتی به مصاف تیم جوانان اندونزی رفتیم. آنها تیم باکیفیتی بودند. سیستم و سبک عملکرد اندونزی شبیه به تیم های شرق آسیا بود و بازیکنانم با یک نمایش خوب توانستند آنها را 3 بر صفر شکست دهند.

وی در خصوص رقبای تیم ایران در این مسابقات گفت: طبیعی است که رقبای سنتی قوی تری مانند چین، کره و ژاپن داشته باشیم. چون در مرحله بعدی رقابت ها با این تیم ها دیدار خواهیم کرد، نتوانستیم یک بازی تدارکاتی با آنها انجام دهیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم و امیدوارم با تمرکزی که از ابتدای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا داشته اند، بهترین عملکرد خود را نشان دهند و انشاالله بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

مومنی مقدم با اشاره به سطح مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خاطرنشان کرد: ژاپن که در مسابقات جهانی حضور نداشت تیم اصلی خود را به این رقابت ها رساند و کره جنوبی نیز مقام سوم جهانی را کسب کرد. قهرمانی. ما با تیم اصلی در این رقابت ها هستیم اما بازیکنانم انگیزه های خاص خود را دارند و تلاش می کنیم مقابل رقبای سنتی خود پیروز شویم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *