همه می‌خواهند از او پیشی بگیرند

تبلیغات بنری


آزادکار وزن 86 کیلوگرم تیم ملی ازبکستان گفت: دو بار از حسن یزدانی باختم و قصد دارم در المپیک از او انتقام بگیرم.

یورنا – گاوریل چاپایفکشتی گیر داغستانی تیم ملی ازبکستان با کسب مدال برنز وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های آسیایی هانگژو به مقام پنجم مسابقات جهانی بلگراد راه یافت تا به المپیک پاریس راه یابد. حسن یزدانی خطی کشید.

وی در آستانه المپیک پاریس درباره آمادگی خود گفت: می توان گفت همه چیز طبق برنامه پیش می رود. در حال حاضر در راه نالچیک هستم و در آنجا آخرین مرحله اردوی خود را با کشتی گیران داخلی انجام خواهم داد. پیش از آن من و مربیم دو اردوی آمادگی بدنی عمومی را در گنیب و سپس با تیم روسیه در کیسلوودسک پشت سر گذاشتیم.

شفیف در مورد همکاری با یوسف عبدالسلام به عنوان مربی گفت: «حتی زمانی که او تیم ملی لهستان را هدایت می کرد، ما بارها با او درگیر شدیم، یوسف یک حرفه ای واقعی است و کارش را بسیار دوست دارد فردی خوب، صادق و دلسوز وقتی شروع به آماده سازی برای بازی ها کردم، فکر می کردم خوب است که به صورت انفرادی تمرین کنم، اما وقتی ایده هایم را با برادرم در میان گذاشتم، او با یوسف صحبت کرد و همکاری ما مورد تایید فدراسیون کشتی ازبکستان قرار گرفت. کمیته المپیک ازبکستان و در نتیجه، کار مشترک ما با عبدالسلام اف. شروع به احساس راحتی کرد تاکتیک ها در نبرد

نایب قهرمان آسیا در مورد سه کشتی گیر داغستانی دیگری که احتمال دارد در پاریس بجنگد، گفت: فکر می کنم در این سطح از نظر خلق و خوی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. همه ما بچه های بزرگی هستیم که می فهمیم چرا در المپیک کشتی می گیریم. هیچ چیز شخصی روی تشک وجود ندارد، فقط ورزش است. هر کسی که قرار است برنده شود، برنده خواهد شد، اما مهمترین چیز این است که همه از مصدومیت جلوگیری کنند.

شبایف در مورد هر یک از 15 رقیب احتمالی خود در المپیک، جایگاه ویژه ای دارد. من دو بار به او باختم و می خواهم انتقام بگیرم. علاوه بر این، او بسیار محبوب و مورد تقاضا است و همه می خواهند از او پیشی بگیرند.

وی با اشاره به تجربه خود در المپیک توکیو گفت: باعث تاسف است که نتوانستم در ژاپن مدال بگیرم اما تجربیات ارزشمندی کسب کردم و امیدوارم امسال به من کمک کند. اکنون رویکرد حرفه ای تری به تمریناتم دارم و به نظم و انضباط شخصی و تغذیه اهمیت می دهم. علاوه بر یوسف عبدالسلام الف، علی احمداف، متخصص تغذیه ورزشی نیز به صورت انفرادی با من کار می کند. شما قبلاً یک بار فضای المپیک را احساس کرده اید، بنابراین نیازی به سازگاری ذهنی نخواهد بود. تنها چیزی که باقی می ماند این است که در اوج توانایی های فیزیکی خود به شروع اصلی این چرخه نزدیک شوید.

بازیکن وزن 86 کیلوگرم تیم ملی ازبکستان درباره شناخت خود از رقبای المپیکی خود گفت: “من قبلاً با اکثر آنها ملاقات کرده ام، بنابراین از مبارزات آنها اطلاع دارم.” با این حال من و یوسف کشتی های حریف را آنالیز می کنیم. به لطف رده بندی UWW، ما یک ایده تقریبی از اینکه با کدام کشتی گیرانی ملاقات خواهیم کرد و توجه بیشتری به مسابقات آنها خواهیم داشت، داریم.

شاپیف در پایان گفت: اردوی ما در نالچیک به مدت دو هفته به طول می انجامد و پس از آن به تیم ملی ازبکستان می پیوندم تا 24 مردادماه به پایتخت فرانسه سفر کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *