آقای درویش مثل فتح‌الله‌زاده فرار نکنی!

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه های تراکتورسازی و سپاهان به دلیل صنعتی بودن و خصوصی بودن هزینه های زیادی متحمل می شوند و تاکنون بهترین تیم ها در نقل و انتقالات هستند. استقلال و پرسپولیس با این شرایط به جایی نمی رسند.

امیرحسین اصلانیان وی در گفت وگو با میزان، با اشاره به اینکه تصمیمات اصلی باشگاه پرسپولیس در شرکت مالک بسگاست گرفته می شود، اظهار داشت: روال کار به این صورت است که تصمیمات در هلدینگ گرفته و به هیئت مدیره منتقل می شود. و ردا درویش یکی از اعضای آن و مدیرعامل است. در مورد سایر تصمیمات فردی است و درویش نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد و باید دستورات هیات مدیره بانک را اجرا کند.

قرارداد همه کاره است و بازیکنان گران قیمت نمی خواهیم

وی با بیان اینکه تا جایی که من اطلاع دارم هلدینگ مربوطه و بانک شهر از ابتدا گفته اند که این مبلغ را خرج نمی کنیم، افزود: هلدینگ گفت بازیکنانی که تعداد پیشنهادی باشگاه را قبول نمی کنند را رد کنید. این روند در حالی که در باشگاه های صنعتی مانند تراکتور و سپاهان رایج است، متفاوت است و به علاوه مالکیت تراکتور نیز خصوصی است و به نظر من او در این تورنمنت رقابت خوبی داشت و تنها هدفش کسب عنوان قهرمانی است.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من استقلال و پرسپولیس با سه جام در سال جدید شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت. واقعاً در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که با بازیکنان بالای 35 سال قرارداد ببندید و به آن افتخار کنید!

آل کثیر، 35 ساله، در آشپزی خوب است؟

اصلانیان تایید کرد: در 35 سالگی هنوز خیلی ها او را مهم می دانند و از او عذرخواهی می کنند و با افتخار کامل مدعی هستند که بازیکن قدیمی پرسپولیس هستند و به دنبال عبدی و علیپوری هستند که قبلا در باشگاه بودند و امتحانات خود را پس داده بودند. . این به خاطر فقر بازیکن و فرسودگی لیگ برتر ماست!

او در رابطه با رامین رضاییان وی گفت: به نظر من در بین این بازیکنان قدیمی، رامین رضاییان همچنان بازیکن بسیار بهتری است. او سال گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت و با وجود سن بالا نمی توان او را با بازیکنان هم سن و سال خود مقایسه کرد.

رضاییان با چند بازیکن پرسپولیس دچار سوءتفاهم شده است!

اصلانیان تصریح کرد: شنیدم رامین رضاییان با چند بازیکن پرسپولیس رابطه داشته و به همین دلیل به پرسپولیس نیامده است. البته مسائل مالی هم تاثیرگذار بود.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس الان دروازه بان ندارد و باید دروازه بان خارجی خوب بیاورد. وضعیت گلسیانی مشخص نیست و باید مدافع میانی، دفاع چپ و مهاجم خوبی داشته باشند. در کل تیم ناقصی داریم و امیدوارم درویش روی صندلی که روی آن نشسته است راهش را ادامه دهد، چون این صندلی همان صندلی است که فتح الله زاده از آن فرار می کرد!

خصوصی سازی مفید نبوده و همان سیستم معیوب به همان شکل باقی مانده است

وی همچنین تصریح کرد: تصمیم گیری یک حق مالکیت است اما ما همچنان همان مشکلات قدیمی را داریم و این سیستم معیوب و ضعیف مدیریتی در استقلال و پرسپولیس هیچ تفاوتی با گذشته نداشته است، خصوصی سازی آنها هیچ منفعتی نداشته است و یک مقدار مشخص است. هرج و مرج با هرج و مرج افزایش یافته است.

حق استقلال را خوردند وگرنه قهرمان می شد!

بازیکن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در اظهاراتی جنجالی درباره استقلال گفت: حقیقت را می گویم چون هیچ تعارفی ندارم! پارسال اگر سیستم VAR بود اشتباهات داوری و گل های آفساید در ده دقیقه پایانی لیگ برتر نبود، به جای پرسپولیس، استقلال قهرمان می شد! اگر سیستم VAR امسال جدید نباشد، حملات شدیدی به داوران خواهد شد که خوب نیست.

وی ادامه داد: من نمی گویم فقط پرسپولیس سود کرد و ضرر نکرد و این اتفاقات برای تیم های دیگر هم می افتد اما می بینیم که روسای جمهوری که آن زمان کار می کردند همه در زندان هستند و این ثابت شده است. . حکمیت در کشور ما از این قبیل مشکلات و فساد دارد!

شما نمی توانید یک بازیکن جوان خوب در لیگ برتر پیدا کنید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه قلانیوی در تیم ملی وضعیت بدی دارد زیرا تیم ملی جوانان و نوجوانان ما و تیم آمد اخیراً آنقدر ضعیف عمل کرده اند که هیچ بازیکن جوان و استعدادی نمی تواند به تیم ملی منتقل شود. او تولید شد و مجبور شد به همان بازیکنان قدیمی بچسبد.

وی ادامه داد: در زمان ما بازیکنان جوان و استثنایی زیاد بودند و من در پرسپولیس بازی می کردم و هزاران رقیب داشتیم اما الان اینطور نیست. مثلا ما بازیکن خوبی در حد و اندازه ترامی و ازون نداریم.

حالا سرگرمی جوانان ما آی پد و فضای مجازی است نه زمین فوتبال!

اصلانیان در پاسخ به این سوال که آیا رابطه خوب قلانویی و جلالی باعث شده تا در کمیته توسعه فدراسیون فوتبال به سمت مدیریتی برود و برای پرورش استعدادها و رشد فوتبال ایران تلاش کند، گفت: مجید جلالی فرد مهمی برای فوتبال ایران است. کسانی که نمی آیند اگر به خاطر خودش باشد یا قلانیوی; اگر می تواند باید آثارش را بگذارد! متأسفانه آی پد و فضای مجازی جایگزین مسابقات گل و چمن و آسفالت و همچنین مدارس برای کودکان و جوانان ما شده است و دیگر استعدادها برای شکوفایی تولید نمی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما مانند کشورهای اروپایی یا حتی عربستان، آکادمی فوتبال پایه و آموزش همزمان نداریم و به همین دلیل از تیم های آسیایی خیلی عقب هستیم و فوتبال ما با این شرایط هرگز رشد نخواهد کرد. . .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *