هندبال قهرمانی جوانان آسیا| پسران ایران از سد عمان گذشتند

تبلیغات بنری


تیم هندبال نوجوانان ایران مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی مقتدرانه مقابل عمان آغاز کرد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال جوانان ایران ساعتی پیش در اولین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف همتای عمانی خود رفت و با نتیجه 19 بر 32 به برتری رسید و این مسابقات را با یک پیروزی زیبا دیگر آغاز کرد. .

در این دیدار تیم ملی کشورمان با ایده های شریف مومن سرمربی مصری خود با تیم دوم و بازیکنان جوان خود از ابتدای بازی به مصاف تیم ملی عمان رفت و کنترل ایران بر این دیدار مشخص بود و با قدرت خط حمله اش، اختلاف امتیاز با حریفی که خودش ایجاد کرد خوب بود. عملکرد سیدماهان دولت خواه و خط دفاعی تیم ملی ایران اجازه خودنمایی به مهاجمان عمان نداد و با وجود اینکه در محوطه 9 متری ایران با زوم سعی در خطا داشتند اما با تشخیص به موقع داوران، این برنامه راه به جایی نبرد و ایرانی ها نیمه اول را با نتیجه 9 بر 19 به پایان رساندند، اختلاف ده گل به سود خود.

در نیمه دوم نیز عملکرد خوب هندبالیست های جوان ایران ادامه یافت و بار دیگر تیم سنگربان ایران و جوانان ایران مانند امیرحسین کرمی، کثیری و امید آنایتجو که حمایت خوبی از تیم های اصلی داشتند، تیم ایران را ساختند. درخشید و در پایان این دیدار با نتیجه 32 بر 19 در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پیروز شد تا به پیروزی قاطعی دست یابد.

تیم ملی کشورمان فردا در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عربستان می رود که امروز با نتیجه 31 بر 32 ژاپن را شکست داد.

ایران و ژاپن هم اکنون با دو امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم مرحله یک چهارم نهایی قرار دارند.

در دیگر دیدارهای امروز یک چهارم نهایی، کره جنوبی با نتیجه 25 بر 25 به مصاف بحرین رفت. پس از ساعتی دیگر اردن به مصاف کویت می رود.

در گروه سوم، قطر 31 بر 36 مقابل چین شکست خورد و جایگاه های نهم تا سیزدهم را به خود اختصاص داد و چین تایپه نیز 41 بر 20 هنگ کنگ را شکست داد.

فردا جمعه 8 تیرماه 4 دیدار بین گروه های اول و دوم مرحله یک چهارم نهایی و گروه سوم برگزار می شود که ایران در مهمترین بازی به مصاف عربستان می رود و در صورت شکست این تیم جواز حضور را کسب می کند. . برای سومین بار در تاریخ هندبال ایران قهرمان جهان شد

برنامه کامل دیدارهای فردا به شرح زیر است:

گروه سوم – 13:30: هند – چین

گروه سه – 15:30: قطر – هنگ کنگ

گروه اول مرحله یک چهارم نهایی – 17:30: کره جنوبی – اردن

گروه دوم مرحله یک چهارم نهایی – 19:30: ایران – عربستان

اردن تا 13 مرداد میزبان هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا خواهد بود.

چهار تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *