پیروزی تیم ملی والیبال جوانان در دیدار تدارکاتی

تبلیغات بنری


تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در شهر سورابایا، تیم باشگاه ساماتور اندونزی را شکست داد.

یورنا – به نقل از فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از 2 تا 9 مردادماه با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی و تیم ملی والیبال جوانان ایران برگزار می شود. شما نماینده کشورمان در این مسابقات خواهید بود

اردوی نهایی این تیم از روز سه شنبه 5 تیرماه در شهر سورابایا آغاز شد و تا قبل از شروع مسابقات ملی پوشان جوان در دو دوره صبح و عصر پیگیری خواهند شد شرکت خواهد کرد. وی همچنین در چهار بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم های مختلف باشگاهی و ملی شرکت خواهد کرد تا آمادگی بیشتری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم صبح امروز (پنجشنبه 7 تیرماه) تمرینات سبکی را پشت سر گذاشتند و عصر در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم باشگاه سماتور اندونزی رفتند و در پنج ست متوالی این تیم را شکست دادند.

این دیدار دوستانه تیم والیبال جوانان ایران در سالن شماره 2 مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا برگزار شد که در آن عمران گوگلی، آرمن قالیش نیازی، سید متین حسینی، پویا آریاخواه، طاها بهبود نیا، آرین محمودنژاد و مرتضی طباطبایی حضور داشتند. . ترکیب اصلی این تیم ایران در این دیدار بود.

تیم ملی جوانان در پنج ست این دیدار به ترتیب با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 16، 25 بر 16، 25 بر 16 و 15 بر 12 به پیروزی رسید.

در گروه پنجم این دیدار تیم های قطر و استرالیا نیز در سالن حاضر شدند و سرمربی تیم جوانان ایران تغییراتی را در داخل ورزشگاه انجام داد. در پایان این دیدار تیم ملی ایران نیز به طور رسمی از استرالیا برای انجام دیداری دوستانه دعوت کرد که سرمربی استرالیایی پذیرفت که نماینده سرزمین کانگورو، چهارمین حریف تدارکاتی ایران در اندونزی باشد.

تیم والیبال جوانان اندونزی دیگر رقیب تدارکاتی ایران است و این دیدار فردا (جمعه 7 تیرماه) برگزار می شود.

ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، متین ثقلی، شایان محرابی، علی عشقینور و مرتضی طباطبایی دیگر بازیکنان اعزامی تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا هستند که در این دیدار با نظر سرمربی به میدان رفتند. .

امیرحسین مقاری به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربی)، حسین کردفیروزجی ​​(فیزیوتراپ)، سعید جدیدالاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن زاده (بدنساز) و مهدی حسن زاده (بدنساز) زنا می کند (بدنساز) در این مسابقات بازیکنان را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *