وزش باد و گردوخاک در شرق کشور تا ۳ روز آینده

تبلیغات بنری


کارشناس هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شرق کشور استان های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام شاهد وزش باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نخسینا کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز و روزهای آینده کشور را تشریح کرد و گفت: طی دو روز آینده شمال غرب و شرق آذربایجان و بخش هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات البرز، تهران، سمنان و گلستان و شنبه و یکشنبه در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات سمنان و گلستان و همچنین در روز دوشنبه، شمال شرق آذربایجان و اردبیل. در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط و مناطق در معرض تگرگ گرد و خاک پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: طی سه روز آینده در شرق کشور بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات در معرض وزش باد و گرد و خاک و کیفیت هوا خواهد بود. کاهش خواهد یافت.

به گزارش نخسینا، خلیج فارس و دریای عمان طی سه روز آینده متلاطم و متلاطم خواهد بود.

یک کارشناس هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است و فردا شدت وزش باد و بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمالی استان خواهد بارید.

وی افزود: بیشینه دمای هوای تهران امروز 38 درجه و حداکثر دمای فردا دو درجه کاهش می یابد. کمینه دمای هوای امروز پایتخت ۲۷ درجه بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *