حمایت سخت‌افزاری از اسکیت، افتخارآفرینی در مسابقات جهانی را در پی دارد

تبلیغات بنری


گفتگو

عضو تیم ملی اسکیت سرعت ایران گفت: هرچه حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیون بیشتر شود، نتیجه در مسابقات جهانی ایتالیا شفاف‌تر می‌شود.

امیر بهزادی بروجنی وی در گفتگو با میزان با اشاره به اینکه رکورددار مسابقات اسکی استقامت ایران است، گفت: ورزشکاری هستم که برای حضور در مسابقات جهانی اسکی که شهریور ماه آینده در ایتالیا برگزار می شود انتخاب شدم.

وی افزود: الحمدلله امسال ورزشکاران در شرایط خوبی بودند و ورزشکاران با تمام توان در این آزمون ها شرکت کردند که در چهار مرحله اسامی نهایی اعلام شد برگزیده ها

بهزادی بروجینی گفت: امیدوارم با کمک فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کنیم و از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می خواهم از ورزش ما و فدراسیون حمایت کنند. بیشتر. .

عضو تیم ملی اسکیت سرعت ایران در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برای اعزام به بازی های آسیایی هانگجو تلاش زیادی کرد و برنامه ریزی دقیق و خوبی داشت و جا دارد از آنها تشکر کنم. تلاش آنها. امیدوارم با حمایت های بیشتر و حضور رئیس جمهور جدید و متعاقب آن با انتخاب وزیر جدید ورزش، ورزش ما نسبت به گذشته موفق تر باشد و با افزایش حمایت ها و تامین تجهیزات و امکانات بتوانیم در مسابقات فراملی بدرخشید

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *