قیمت خودرو در سرازیری/ خریداری در بازار وجود ندارد

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به کاهش 5 تا 15 درصدی قیمت خودرو گفت: کاهش نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت خودرو در بازار داشت.

سعید موتمانی، رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران گفت و گو با میزان وی در تشریح روند قیمت خودرو در بازار گفت: قیمت دلار از حدود 60 هزار و 500 تومان به 57 هزار تومان رسید که تاثیر بسزایی در قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی داشت.

وی افزود: نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر کالاهای سرمایه ای دارد بنابراین زمانی که قیمت ارز کاهش یابد شاهد کاهش قیمت در بازار خودرو خواهیم بود.

موتمنی دلیل اصلی کاهش قیمت ها در بازار خودرو را روند نزولی نرخ ارز دانست و تاکید کرد: در حال حاضر با وجود کاهش قیمت ها، خریدار در بازار وجود ندارد و قیمت ها بین 5 تا 15 کاهش یافته است. درصد در سه هفته گذشته

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت: با توجه به وعده‌های دولت جدید در خصوص بازار خودرو و واردات خودروهای نو و کارکرده با نرخ بالا. دوباره در دستور کار قرار گرفته است، مردم منتظرند ببینند در بازار چه می شود و از خرید خودرو خودداری کنند.

این فعال بازار خودرو درباره آزادسازی واردات خودرو و تاثیر آن بر بازار گفت: اگر واردات خودرو آزاد شود و بازار رقابتی شود، خودروهای مونتاژی نیز باید کیفیت خودروها را افزایش دهند یا با کاهش قیمت بتوانند در بازار خودرو رقابت کنند. . .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *