ادامه رایزنی‌ها برای دریافت سود سهام عدالت از ناشران/ ۴ شرکت سود مشمولان را واریز نکرده‌اند

تبلیغات بنری


شرکت سپرده گذاری و تسویه وجوه مرکزی اوراق بهادار از ادامه رایزنی ها برای دریافت سود سهام از ناشران خبر داد.

یورنا – بر اساس گزارش سپرده گذاری مرکزی، در این اطلاعیه که به درخواست ها و پیگیری های متعدد از سهامداران عدالت در خصوص تاریخ وصول سود فاز سوم سال مالی منتهی به 8 اسفند 1301 اشاره شده است، به شرح زیر است: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات فراوان و پایان مهلت قانونی هشت ماهه شرکت‌ها بر اساس قانون تجارت، هنوز 4 شرکت سود سهام خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

بر اساس این اطلاعیه، «گروه MBNA، صنعت پتروشیمی خلیج فارس و شرکت پالایش نفت بندرعباس» هنوز وجوه فاز سوم را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.

شرکت انرژی فجرالخلیج پیش از این از افزایش سرمایه از محل سود سهام خبر داده بود اما تاکنون مسئولان این شرکت میزان دقیق افزایش سرمایه خود را به شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام نکرده اند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط ذکر شده، امکان واریز سود مرحله سوم سود از مسیر عدالت وجود ندارد، اما سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده گذاری مرکزی در مرحله مشاوره و انجام هستند. مذاکرات لازم جهت اخذ سود شرکتهای فوق الذکر جهت اخذ مجوزهای لازم از بورس اوراق بهادار جهت ثبت مرحله نهایی سود.

شایان ذکر است مرحله اول و دوم سود سهام سال مالی منتهی به 8 اسفند 1401 هجری شمسی در اواخر آذر و اسفند ماه سال گذشته به حساب بیش از 43 میلیون نفر از سهامداران واریز شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *