آمادگی کامل همه دستگاه‌های استان کرمانشاه جهت میزبانی از زوار اباعبدالله‌الحسین (ع)

تبلیغات بنری


رئیس اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اربعین مسئله جهان اسلام است و همه باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم و مانند سال های گذشته همه دستگاه ها و دستگاه ها باید به خوبی عمل کنند. آمادگی کامل برای میزبانی از زائران

یورنا – به گزارش ویپدا، قلعه صفیدی در جلسه شورای سیاست گذاری سلامت، کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی (علیه السلام) و کارگروه پدافند زیستی با بیان اینکه کرمانشاه دروازه کربلاست، گفت: در حال حاضر در استان کرمانشاه به عنوان دروازه بان کربلای معلی است. و خوشبختانه اقدامات زیربنایی خوبی در سال های اخیر در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه موضوع ایمنی و بهداشت در ایام اربعین جایگاه بالایی دارد و هر سال باید بهتر از سال گذشته باشد، گفت: توجه به تردد و رفع مشکلات جاده ای در جاده کربلا به ویژه بسطون. کمربندی و ازدحام در ماهیدشت و همل رفع شود

قلعه صفیدی گفت: امسال پیش بینی می شود 2 میلیون زائر به حسینی (علیه السلام) سفر کنند که باید در این زمینه برنامه ریزی دقیقی انجام شود.

وی با بیان اینکه اربعین امسال ده روز زودتر است، به گرمای پیش بینی شده در ایام اربعین اشاره و بر لزوم انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آفتاب زدگی تاکید کرد.

رئیس اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در عین حال توجه به بیماری های مختلف، حضور سگ های ولگرد، موضوع دفع زباله و توجه به موضوع را ضروری دانست. سلامت موکب ها ، بهداشت و بهداشت آب.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *