کار کردن با من خیلی آسان است/ فصل مهمی داریم و همه باید برای موفقیت تراکتور تلاش کنیم

تبلیغات بنری


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کار با من خیلی راحت بود و از نظر من همه مثل هم هستند و باید برای جایگاه خود بجنگند.

یورنا – به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی. دراگان اسکوچیچ وی پیش از شروع تمرین امروز چهارشنبه 6 تیرماه در مراسم معارفه خود گفت: در روزهای اخیر با تعدادی از بازیکنان تیم آشنا شده ام. کار با من خیلی راحت بود، همه از نظر من یکسان هستند و باید برای جایگاه خود بجنگند.

وی با بیان اینکه با هیچ یک از اعضای تیم مشکلی ندارم، گفت: در مورد نحوه بازی تیم و تاکتیک آن بحث خواهیم کرد. من از همه توقعات زیادی دارم. از گروه‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما وقتی آقای زنوسی پیشنهاد داد، تراکتور را انتخاب کردم. چون حس خوبی نسبت به این تیم دارم.

از شما می خواهم حرفه ای و با شخصیت عمل کنید سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دیده ام گاهی در ایران که رقیبی به سمت بازیکنی می آید، بازیکن عقب می نشیند و برای حفظ جایگاهش نمی جنگد. این زمانی است که باید برای چیزی که می خواهید بجنگید. وظیفه من این بود که مسائل شخصی را وارد مسائل تیم نکنم و بهترین تصمیم را برای موفقیت تیم بگیرم.

وی گفت: امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم و رابطه بازیکنان خوب باشد. فصل مهمی در پیش داریم و باید ذهنمان را باز نگه داریم. گاهی اوقات بازیکنان مهارت ها و استعدادهای خود را فراموش می کنند. چون ذهنشان مشغول و پریشان است. امیدوارم با هم باشید و بهترین های خود را نشان دهید.

مدیر فنی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من از توانایی های شما آگاه هستم و هرگز درخواست های غیر منطقی نمی کنم. از باشگاه برای ایجاد این فضای خوب تشکر می کنم. آقای ایلیاسی با حضور خود انرژی مثبتی به تیم داد و امیدوارم همکاری ما ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *