لیاقت حدادی برای ریاست فدراسیون دوومیدانی بالاتر از کارمندان وزارت ورزش بود/ آن‌ها امتحانشان را پس داده‌اند

تبلیغات بنری


گفتگو

ملی پوش پیشکسوت ایران گفت: من به ندرت از کاندیدایی در شوراهای انتخاباتی حمایت می کنم اما حدادی شایسته ریاست بود و به شدت از او حمایت می کنم.

علی کفاشیان وی در گفت و گو با میزان به این موضوع اشاره کرد احسان الحدادی کاندیدایی بود که به شدت از او حمایت کردم و گفت: معتقد بودم ورود او به فدراسیون دوومیدانی تحولی اساسی ایجاد می کند و خدا را شکر این اتفاق افتاد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

من از نامزد حمایت نمی کنم، اما این کمی متفاوت بود!

وی افزود: اساساً از هیچ‌کس به این شکل حمایت نمی‌کنم و دوست دارم مسابقاتی در میان آنها برگزار شود، اما حمایت من از الحدادی دلایل مختلفی داشت. اول این که الحدادی در مقایسه با سایر نامزدها گزینه بسیار بهتری بود کارمندان وزارت ورزش گزینه بسیار بهتری است.

کفاشیان با قیافه ای خنده دار و خندان گفت: راستش بدون شوخی، این کارمندان قبلا امتحان خود را پس داده اند و خود وزارتخانه هم البته نمی خواهد وارد شوند. بالاخره احسان قهرمان المپیک و یک چهره جهانی است.

مقداری تجربه مدیریت مورد نیاز است

این ورزشکار پیشکسوت ایران با بیان اینکه جامعه دو و میدانی از این انتخاب خوشحال هستند، بیان کرد: یکی دیگر از دلایل حمایت من این است که حدادی یکی از اعضای این رشته ورزشی است و روابط بین المللی بسیار خوبی دارد و تنها ضعف او عدم تجربه و مدیریت است. تجربه ای که شما هم می توانید کسب کنید انشاالله

کفاشیان با بیان اینکه باید در حوزه مدیریتی از صندوق های ملی ورزش ایران حمایت کنیم، افزود: از احسان خواستم افرادی با تجربه مدیریت را به فدراسیون بیاورد و کمک کند تا تصمیماتش احساسی نباشد و کاملا مدیریت و برنامه ریزی شود.

آماده همراهی و کمک به فدراسیون دوومیدانی و رشته عزیزم هستم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدای ثبت نام فدراسیون، احسان الحدادی خود من را برای سمت نایب رئیسی فدراسیون معرفی کرد و حتی سایر کاندیداها نیز این پیشنهاد را دادند اما من هم به احسان گفتم که بقیه دوستانم که نمی‌خواهم در پست معاونت باشم، اما در رشته مورد علاقه‌ام که دو و میدانی است، کمک می‌کنم و می‌توانند از من به عنوان عضوی از آن استفاده کنند. هیئت مدیره یا مشاور ارشد.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگار میزان در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور وی در هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهادات مردم عزیز در آن مقطع حاضر به حضور در فدراسیون شدم زیرا می خواهم در کنار این دو و میدانی در خدمت دوومیدانی باشم. با فوتبال تا این رشته شکوفا شود. حالا بعد از آن پیشنهادها با من صحبتی نکرده اند اما هر وقت بخواهند در فدراسیون دوومیدانی حضور داشته باشم با کمال میل آنها را همراهی می کنم و کمکشان می کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *