عکس| این هدفون؛ هوش مصنوعی را وارد گوش‌های شما می‌کند

تبلیغات بنری


آفتاب نیوز:

با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، شرکت های فناوری به دنبال راه هایی برای ادغام این فناوری در زندگی روزمره مردم هستند. در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی مانند Humane AI Pin و Rabbit R1 شکست خورده اند، استارت آپ تحت حمایت گوگل Iyo قصد دارد با رویکردی متفاوت مشتریان را جذب کند.

Iyo به جای اختراع یک ابزار کاملاً جدید که هیچ کس به آن نیاز ندارد، هوش مصنوعی را در یکی از محبوب ترین محصولات فناوری ادغام کرده است. اسپیکر بی سیم جدید این استارت آپ به نام Iyo One با قابلیت های هوش مصنوعی هم اکنون در دسترس خریداران قرار گرفته است.

هدفون های Iyo One زمستان سال آینده وارد بازار می شوند و چندین ویژگی صوتی مفید را ارائه می دهند. هدفون های استودیویی قبلی این استارت آپ 1650 دلار قیمت داشتند و برای مدل Iyo One Wi-Fi باید 599 دلار بپردازید. مدل Wi-Fi + LTE این محصول نیز با قیمت 699 دلار به فروش می رسد.

در حالت عادی، Iyo One مانند همه هدفون های بی سیم برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس استفاده می شود و کاربر می تواند در صورت لزوم از ویژگی های هوش مصنوعی آن استفاده کند. علاوه بر این، خریداران برای استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای اشتراک ماهانه یا سالانه ندارند.

مدل Iyo One Wi-Fi نیاز به اتصال گوشی هوشمند دارد و تا 16 ساعت با هر بار شارژ کار می کند. از سوی دیگر، مدل Wi-Fi + LTE به صورت مستقل کار می کند، اما عمر باتری با اتصال به شبکه تلفن همراه به 1.5 ساعت کاهش می یابد.

از دیگر ویژگی های هندزفری بی سیم Iyo One می توان به حذف نویز، بهینه سازی مکالمه، صدای فراگیر 360 درجه، ترجمه زنده، مربی ورزشی و دسترسی به مجموعه رو به رشد برنامه های مکالمه محور Iyo اشاره کرد. این محصول از گواهی IP68 نیز بهره می برد و به همین دلیل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

تبلیغات بنری

aftabnews به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *