تمدید مهلت ثبت‌نام کاردانی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


مهلت ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام رشته های جدید و اصلاحیه های مربوط به راهنمای پذیرش کاردانی به ویژه برای دانشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در سال 1403 تمدید شد.

یورنا – بر اساس گزارش سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، پیرو انتشار راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دیپلم، ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی غیردولتی. آموزش عالی در سال 1403 هجری شمسی در تاریخ 17/04/1403 شمسی و با اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل به اطلاع می رساند جهت ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که اقدام به ثبت نام نکرده اند و انتخاب رشته ها تا این تاریخ 24/04/1403 ترتیب داده شده است که تا پایان روز جمعه 29/04/1303 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا لازم است داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور مراجعه و پس از مطالعه دقیق راهنمای مذکور و مفاد این اطلاعیه نسبت به ثبت نام و انتخاب اقدام نمایند. یکی از نامزدها حوزه.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده و رشته هایی را انتخاب کرده اند می توانند در صورت تمایل حداکثر تا تاریخ 1403/04/29 نسبت به مشاهده یا ویرایش رشته های مورد نظر خود اقدام نمایند.

برای مشاهده جداول اصلاحات دفترچه ثبت نام تابعه ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1403 هجری قمری اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *